توضیحات فایل:
دانلود پاورپوینت فصل سوم و چهارم کتاب روانشناسی تبلیغات تجاری ذهن مصرف کننده
دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود خلاصه و پاورپوینت فصل سوم و چهارم کتاب روانشناسی تبلیغات تجاری تبلیغات تجاری و ذهن مصرف کننده نوشته ماکس ساترلند با ترجمه سینا قربانلو می باشد که با فرمت ppt در ۳۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.
دانلود پاورپوینت فصل سوم و چهارم کتاب روانشناسی تبلیغات تجاری ذهن مصرف کننده
کتاب “روانشناسی تبلیغات تجاری” حاصل سالها تجربه ساترلند در حوزه تبلیغات تجاری است. این کتاب رمز و راز تأثیرات تبلیغات را میگشاید و برخی از ساز و کارهای روان شناختی بنیادین آن را توصیف میکند. کتاب روانشناسی تبلیغات تجاری در وهله اول برای مدیرانی نوشته شده است که در عرصه تبلیغات تجاری هزینه میکنند؛ کسانی چون مدیران و سرپرستان بازاریابی، مدیران محصول و مدیران شرکت های تبلیغاتی، همچنین برای تمامی افرادی که به تبلیغات و کارکردهای روان شناختی آن می اندیشند، کتاب بسیار مفیدی است.
تبلیغ زیر آستانه حسی: بزرگترین افسانه دوران
داستان پایان ناپذیر
از تبلیغان زیر آستانه حسی یک نوع ترس وجود داشت زیرا فرد از آنچه که روی می داد مطلع نمیشد این عمل موجب ترسی شد که بلافاصله قانون گذاران برای ممنوع کردن تبلیغ زیر آستانه حسی دست به کار شدند.
اگر تبلیغ زیر آستانه حسی به واقع چنین تاثیری بر رفتار ما بی آنکه مطلع شویم داشت پس ما نیاز به مراقبت داشتیم.
چرا افسانه زیر آستانه حسی آنقدر سر زبان ها افتاد.
قانون گذاران شتاب بیش از حدی برای ممنوع کردن آن از خود نشان دادند.
این نوع تبلیغ را یک نوع تهدید برای خود قلمداد میکردند.
مردم معتقد بودند قدرت تبلیغ در تاثیر گذاری ما بسیار بیش تر از آن چیزی است که واقعا عمل میشود.
منطق و بی منطقی تبلیغ زیر آستانه حسی
زیر آستانه حسی یعنی پایین تر از آستانه. این سطح نقطه ثابتی میباشد که در پایین تر از آن آگاهی امتداد ندارد و لیمن نام دیگر آستانه میباشد.
این نوع تبلیغ باید درست در جایی زیر آستانه آگاهی قرار داشته باشد. اگر بیش از اندازه از آستانه پایین تر باشد نمیتواند عمل کند و باید به اندازه کافی طولانی باشد تا مخاطبان بتوانند پیام را ثبت کنند ولی آنقدر طولانی نباشد که افراد از آن آگاهی یابند.
شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید
شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.
۱- دریافت از طریق ایمیل
۲- دریافت از طریق دانلود
شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.
۱- واریز به حساب یا کارت به کارت
۲- پرداخت آنلاین
برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.
بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.