پاورپوینت ارائه درس مبانی سازمان و مدیریت

پاورپوینت ارائه درس مبانی سازمان و مدیریت
نوع فایل
PPT
حجم فایل
3MB
نویسنده
دسته بندی
34,000 تومان 19,800 تومان

کاربران گرامی ،محتوای این فایل دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت ارائه درس مبانی سازمان و مدیریت با عنوان : انواع بازاریابی و تاثیر آن در کسب و کار می باشد که با فرمت ppt در ۳۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از وب سایت ما خریداری و دانلود نمایید.

فهرست و عناوین پاورپوینت ارائه درس مبانی سازمان و مدیریت :

تعریف بازاریابی

اهمیت بازاریابی در کسب و کار

عناصر اصلی بازاریابی

عناصر اصلی بازاریابی- برنامه ریزی

عناصر اصلی بازاریابی- مخاطب هدف

عناصر اصلی بازاریابی- محصول

عناصر اصلی بازاریابی- قیمت

ویژگی‌های مهم برای تعیین اهداف بازاریابی

اهداف بازاریابی

انواع بازاریابی

بازاریابی سنتی Traditional Marketing))

بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing)

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Media Marketing)

بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)

اس ام اس مارکتینگ (SMS Marketing)

بازاریابی ویدئویی (Video Marketing)

نکات مهم در انتخاب بهترین روش بازاریابی

مراحل تدوین استراتژی بازاریابی

بودجه‌ی خودتان را مشخص کنید

بازار خودتان را بشناسید (تحقیق)

اهداف و انتظارات خود را مشخص کنید

بدانید کدام بخش بازار را می‌خواهید!

حالا نوبت تجزیه‌وتحلیل رقبا است

نحوه‌ی اجرای استراتژی را مستند کنید!

ضرورت استفاده از بازاریابی

سوالات این مبحث

بخشی از متن:

محتوای اسلاید ۲

تعریف بازاریابی

بازاریابی فرایندی است که در آن کسب‌وکارها به دنبال شناسایی نیازها و خواسته‌های مشتریان هستند و با ایجاد محصولات یا خدماتی که این نیازها را برطرف می‌کنند، ارزش ایجاد می‌کنند. سپس با استفاده از ابزارهای مختلف ارتباطی، این ارزش را به مشتریان منتقل می‌کنند تا آنها را به خرید ترغیب کنند. بازاریابی یک فرایند پویا و در حال تغییر است. کسب‌وکارها باید به طور مداوم خود را با تغییرات بازار و رفتار مشتریان تطبیق دهند تا بتوانند موفق باشند.

محتوای اسلاید ۱۵

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Media Marketing)

Social Media Marketing (SMM) به معنای استفاده از شبکه‌های اجتماعی مختلف و تولید محتوا در آنها برای تحقق اهداف بازاریابی و فروش است.

اما اگر بخواهیم کامل‌تر توضیح دهیم باید بگوییم بازاریابی شبکه های اجتماعی به معنای بهره‌گیری از پلتفرم‌های اجتماعی برای برقراری ارتباط با مخاطبان، برندسازی، افزایش فروش و حتی افزایش ترافیک وب‌سایت است. در این سیستم شما درگیر انتشار بهترین محتوا، شنیدن حرف های فالوئرها و تعامل با آنها، تحلیل نتایج و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی می‌شوید.

مطالعه بیشتر