فایل word کارافرینی وضعیت فروش در فروشگاه تایپ و لوازم التحریر

فایل word کارافرینی وضعیت فروش در فروشگاه تایپ و لوازم التحریر
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

فایل word کارافرینی وضعیت فروش در فروشگاه تایپ و لوازم التحریر

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پروژه کار آفرینی وضعیت فروش در فروشگاه تایپ و لوازم التحریر می باشد که در قالب فایل ورد با قابلیت ویرایش در ۳۷ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Related image

تاریخچه فایل word کارافرینی وضعیت فروش در فروشگاه تایپ و لوازم التحریر

طرحی که برای ارائه تهیه شده در رابطه با یک مغازه لوازم التحریر  و دفتر فنی که همان تایپ ، تکثیر و چاپ می‌باشد که مالکیت آن شخصی می‌باشد ودر متراژی حدود ۲۰ متر دایر می‌باشد.خدماتی که در این مغازه ارائه می‌شود شامل فروش انواع لوازم التحریر، اداری فنی و مهندسی، طراحی، گرافیک فانتزی بازی فکری وسرگرمی ووسایل کمک آموزشی،تایپ ، تکثیر، چاپ، فنری، صحافی، فکس، پرس کارت، رایت سی دی، و… . ساعات کار معقول در این  مغازه از ساعت ۳۰/۸ تا  ۳۰/۲۰ می‌باشد.

هدف ، ایجاد کسب و کار زود بازده و کسب سود برای گذران زندگی است.

اهمیت  این نوع کسب و کار بخاطر نوع خدماتی است که در اختیار مشتریان بخصوصی چون دانش آموزان، دانشجویان، و تا حدود افراد عادی قرار می دهد، چون همگان مهارت در امر تایپ ، چاپ، صحافی و تهیه تمامی وسایل لوازم التحریر را در یکجا با هم ندارند.در نتیجه این نوع کسب و کار از اهمیت خاصی در زمینه فعالیت خود برخوردار است.این بود خلاصه ای از یک محیط کسب و کار کوچک (لوازم التحریر و دفتر خدمات تایپ و تکثیر) که در واقع یک شغل آزاد می باشد.

۱-۱ مشتریان (coustomer)

مشتریان این مغازه از همه قشری هستند ولی بیشتر قشر دانشجو ومحصل می‌باشد ولی در کل کارپردازان شرکت ها بانک ها موسسات علاقمندان هنر نقاشی و طراحی و همچنین کودکان ودر کل هر فردی روزی کاروش به این صنف واین شغل می خورد.

در ابتدای افتتاح این مغازه باتوجه به ناشناخته بودن و وارد نبودن به کار با مشکلاتی مواجه شدیم  ولی در ادامه با تکمیل کردن اجناس مورد تقاضای مشتری وهمچنین در پی رقابت کردن با رقبا جا برای رشد بیشتر باز شد و مغازه رشد صعودی پیدا کرده ولی این هدف ما نبوده ونخواهد بود زیرا شعار ما این است که کار را به جایی برسانیم که مشتری محل خرید خود را در درجه اول مغازه ما بداند این امر میسر نمی شود مگر با تلاش وکوشش فراوان در تهیه وتکمیل اجناس، قیمت مناسب برخورد خوب وعوامل دیگر.

فهرست:

تاریخچه….. ۱

مشتریان… ۳

مدیریت….. ۴

خلاصه ای از شرکت (مغازه)…. ۸

مالیکت شرکت (مغازه)….. ۸

شروع فعالیت…… ۸

جا و مکان شرکت (مغازه)…… ۹

خدمات…… ۱۰

چگونگی انجام فروش….. ۱۲

تکنولوژی….. ۱۴

خدمات آینده….. ۱۷

استراتژی بازاریابی… ۲۰

پیش بینی فروش…. ۲۴

نمودار هزینه عملیاتی….۳۰

نمودار هزینه عملیاتی….۳۰

نتیجه گیری… ۳۴

منابع….. ۳۴

مطالعه بیشتر