خلاصه کتاب آسیب شناسی روانی هالجین ترجمه سید محمدی

خلاصه کتاب آسیب شناسی روانی هالجین ترجمه سید محمدی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

خلاصه کتاب آسیب شناسی روانی هالجین ترجمه سید محمدی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه برخی فصول کتاب آسیب شناسی روانی هالجین (فصل اول تا نهم) در ۶۵ صفحه بهمراه خلاصه ویراست جدید فصول مهم آسیب شناسی هالجین در ۷۶ صفحه و همچنین جدول ها و نمودارهای کتاب آسیب شناسی روانی هالجین و علامتهای اختصاری آسیب شناسی روانی بر اساسمقیاس DSM_5 در قالب فایل pdf برای شما عزیزان گردآوری شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

آسیب‌شناسی روانی از جمله مباحث تخصصی گرایش‌های بالینی و در عین حال جذاب، برای دانشجویان محسوب می‌شود. هدف از نوشتن این کتاب، در میان گذاشتن اطلاعات‌مان با دانشجویانی است که با پیشینه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی گوناگون و اهداف تحصیلی مختلف، این درس را می‌گیرند و کتاب حاضر بر اساس دی اس ام فایو می‌باشد.

تصویر بخشی از فایل

راهنمای خرید و دانلود فایل خلاصه کتاب آسیب شناسی روانی هالجین:

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر