کتاب آموزش جامع فرایند مقاله نویسی

کتاب آموزش جامع فرایند مقاله نویسی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
0 تومان

توضیحات فایل:

کتاب آموزش جامع فرایند مقاله نویسی

برای حمایت از حقوق ناشرین لینک دانلود فایل حذف شده است.

کاربران ارجمند و دانش پژوهان گرامی در این قسمت کتاب آموزش جامع فرایند مقاله نویسی از نگارش تا نشر مقاله نوشته مهدی نادری نبی در قالب pdf و در ۷۵ صفحه با کیفیت خوب آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

شرح مختصر:

امروزه یکی از مهمترین ابزار در نشر علم و دانش چاپ مقالات علمی است. در حقیقت از طریق مقالات علمی است که یک پژوهشگر میتواند یافته هایش را در اختیار دیگران قرار دهد.  در واقع یک پژوهشگر علاوه بر پژوهش کردن باید از توانایی نوشتن هم برخوردار باشد. از سوی دیگر، در کشور عزیزمان، کمبود یک کتاب آموزشی در زمینه نگارش مقالات علمی به ویژه مقاله ISI احساس میشود. در نتیجه تصمیم گرفته شد تا در جهت جبران این کمبود، قدمی، هر چند ناچیز، برداشته شود. بنابراین،هدف کتاب حاضر، کمک به پژوهشگران، دانشجویان و فارغ التحصیلانی است که در نگارش مقاله ضعف دارند.

تمرکز کتاب حاضر، بر روی نگارش مقاله های ISI است ضمن آنکه اشارهای مختصر و صرفاً جهت آشنایی به انواع مقالات و مجلات نیز میشود.  نحوه نگارش هر یک از قسمتهای مقاله به صورت قدم به قدم و با ذکر مثالهای متعدد دوزبانه )فارسی و انگلیسی( ارایه شده است تا چارچوبی کلی برای نگارش مقاله، در اختیار خواننده قرار گیرد…

مطالعه بیشتر