جزوه الکترونیک ۳ دکتر رحمتی برق علم و صنعت

جزوه الکترونیک ۳ دکتر رحمتی برق علم و صنعت
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,000 تومان

توضیحات فایل:

جزوه الکترونیک ۳ دکتر رحمتی برق علم و صنعت

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه الکترونیک ۳ دکتر رحمتی برق علم و صنعت فصل اول مدل فرکانس بالای ترانزیستور در قالب pdf و در ۴۹ صفحه با کیفیت خوب در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

شرح مختصر:

درس الکترونیک ۳ از دروس اصلی رشته برق گرایش الکترونیک است که به مبحث پاسخ فرکانسی تقویت کننده ها می پردازد. جزوه مذکور با خطی خوانا و زیبا برای دانشجویان برق تهیه شده است. جزوه مذکور به صورت اسلایدی و بطور خلاصه مناسب برای تدریس در کلاس میباشد.

جزوه الکترونیک ۳ دکتر رحمتی برق علم و صنعت

 راهنمای خرید و دانلود فایل 

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید.

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید. لازم به توضیح میباشد که کارتهای بانک ملی تراکنش های زیر ۵۰۰۰  تومان را انجام نمیدهند از این رو برای خرید فایل های زیر مبلغ فوق لطفا از کارتهای سایر بانکها استفاده نمایید.

مطالعه بیشتر