کتاب رموز اعتماد به نفس برایان تریسی

کتاب رموز اعتماد به نفس برایان تریسی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
1,000 تومان

توضیحات فایل

کتاب رموز اعتماد به نفس برایان تریسی

برای حمایت از حقوق ناشرین لینک دانلود فایل حذف شده است.

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند ، در این قسمت دانلود کتاب رموز اعتماد به نفس برایان تریسی در قالب pdf و در ۲۵ صفحه تهیه و تدوین و با کیفیت عالی آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Related image

شرح مختصر:

هر یک از کتاب‌های «کوچک بزرگ» درباره یکی از موضوعات اساسی زندگی مطالب اصلی چندین کتاب بزرگ و راهنمایی‌های ارزشمند دانشمندان و متفکران بسیاری را از سراسر جهان و از گذشته تا امروز در کتابی کوچک جمع می‌کند. این کتاب‌ها که در ظاهر کوچک و در باطن بزرگ هستند از حاشیه‌روی خود‌داری کرده و با زبانی روشن، اصول مهم و نکات کاربردی را ارائه می‌کنند. هرچند هر کدام از این گفتار‌های کوتاه به تنهایی نیز راهگشا هستند. اما عدم تضاد و وجود هماهنگی میان آنها نشان می‌دهد که همگی عناصر یک نظام هستند. همان نظامی که همه انسان‌های موفق دانسته یا ندانسته از آن پیروی می‌کنند و میزان موفقیت هر کس در زندگی به میزان هماهنگی وی با این نظام بستگی دارد. از این رو درک و به کار‌گیری این راهکار‌ها می‌تواند زندگی هر یک از ما را کاملا دگرگون کند.

خصوصیات این کتاب

-عنوان کتاب:  رموز اعتماد به نفس در زندگی و کار برای همه

-نویسنده: برایان تریسی

-موضوع کتاب: موفقیت در زندگی فردی

– نوع فایل: pdf

– تعداد صفحات: ۲۵

کتاب رموز اعتماد به نفس برایان تریسی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

 

مطالعه بیشتر