کتاب دیکشنری اصطلاحات پرستاری

کتاب دیکشنری اصطلاحات پرستاری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
0 تومان

توضیحات فایل

کتاب دیکشنری اصطلاحات پرستاری

برای حمایت از حقوق ناشرین لینک دانلود فایل حذف شده است.

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند ، در این قسمت فایل کتاب دیکشنری اصطلاحات پرستاری و درقالب pdf  و در ۳۵۳ صفحه تهیه و تدوین و با کیفیت عالی آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

شرح مختصر:

دیکشنری اصطلاحات تخصصی پرستاری مجموعه ای غنی از واژه ها و اصطلاحات مهم و رایج پرستاری است که به عنوان فرهنگ لغت همراه، پرستاران و دانشجویان رشته های مختلف علوم پزشکی و پیراپزشکی را از مراجعه مکرر به کتاب و کتابخانه بی نیاز می کند.

دیکشنری های حال حاضر پرستاری بسیار متنوع بوده اما کمتر دیکشنری میتوان یافت جامع و کاربردی باشد گروه پرستاری فایل فولدر دیکشنری کامل را برایتان گذاشته که هم به یادگیری زبان و هم به حل مشکلات شما کمک خواهد نمود شما میتوانید این دیکشنری را دانلود نمایید

در دیکشنری تخصصی اصطلاحات پرستاری (Dictionary of Nursing) شما با رایج ترین و کاربردی ترین اصطلاحات، لغات و عبارات مورد استفاده در رشته پرستاری آشنا می شوید. این دیکشنری حاوی ۱۱ هزار عبارت، اصطلاح و لغت کاربردی است. لغت نامه مذکور که ویرایش دوم آن می باشد در سال ۲۰۰۷ و در ۳۵۳ صفحه در قالب PDF منتشر شده و مورد استفاده مترجمان، محققان ، پرستاران ، دانشجویان پرستاری و اساتید این رشته می باشد. این لغت نامه مانند هر فایل PDF دیگر قابلیت جستجوی لغت را داراست. یادآور می گردد این کتاب به زبان انگلیسی می باشد و اصطلاحات مهم پرستاری به زبان ساده توضیح داده شده اند.

کتاب دیکشنری اصطلاحات پرستاری

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید. بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر