پاورپوینت آسانسور

پاورپوینت آسانسور
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
1,850 تومان

محصول مورد نظر شامل پاورپوینت آسانسور مشتمل بر ۵۶ اسلاید تهیه و تدوین گردیده است که در ذیل بخشی از متن فایل را مشاهده میفرمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول ارزشمند را از فروشگاه خریداری و دریافت نمایید.

تعریف آسانسور :

۱- آسانسور وسیله ای دائمی است در ساختمانها که برای جابجایی عمودی افراد،۱-۲ بار و یا هر دو که در ترازهای معین توقف میکند و دارای یک اتاقک (کابین)است . این اتاقک بین حداقل دو ریل راهنما از جنس سخت (صلب) که عمودی (یا با حداکثر انحراف ۱۵ درجه از خط قائم) هستند،۱-۳ حرکت می کند.
آسانسوربه دو گروه اصلی تقسیم می شوند:

۱-آسانسورهایی که اشخاص مجاز به سوار شدن در آن هستند (از قبیل مسافربر،مسافربر باربر، تخت بر): ساختار و ابعاد اتاقک این آسانسورها طوری است که به آسانی برای مسافرین و بارهای مورد نظر قابل دسترسی و استفاده است.

۲-آسانسورهایی که اشخاص مجز به سورا شدن در آن نیستند (خدماتی یا Service Lift، غذابر،کتاب بر): که ابعاد و ساختار اتاقک این آسانسور های طوری است که برای انسانها قابل دسترسی و استفاده نباشد. برای تحقق این امر سطح کف ان از یک متر مربع، عمق آن از یک متر و ارتفاع آن از ۲/۱ متر بیشتر نباشد.
۲-۱ نوع، ظرفیت، سرعت و تعداد آسانسورهای هر ساختمان بایستی متناسب با کاربری ، تعداد طبقات و جمعیت ساکن در آن انتخاب شود.
۳-۱ در ساختمانهائی که احتمال عبور و مرور افراد معلول با صندلی چرخ دار وجود دارد باید حداقل

یک دستگاه آسانسور با حداقل ظرفیت ۸ نفره ۶۳۰ کیلوگرم و بازشو درب ۸۰ سانتی متر پیش بینی

گردد.
۴-۱ در انتخاب موقعیت، تعداد و ظرفیت اسانسورها ضوابط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی

بایستی پیش بینی و اجرا شود.

پاورپوینت آسانسور

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر