پاورپوینت مطالعات موضوعی ۵ طرح نمونه

پاورپوینت مطالعات موضوعی ۵ طرح نمونه
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
3,000 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت مطالعات موضوعی ۵ طرح نمونه

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت مطالعات موضوعی ۵ طرح نمونه مشتمل بر ۴۴ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Related image

فهرست مطالب:

۱- سابقه خانه و سیر تحول سکونت در خانه های مسکونی

۲- شناخت مسکن و عوامل کلی موثر بر مطلوبیت آن

۳- طبقه بندی نیازهای مسکونی از دید گاه جامعه شناسی

۴- بررسی ویژگی های سازمان فضایی خانه های تاریخی

۵- بررسی ویژگی های سازمان فضایی خانه های معاصر

۶- مسائل و مشکلات مسکن در حوزه شهری و آپارتمانها

شرح مختصر:

واژه سکونت مفهوم گسترده تری است از مکان که مجموعه ای از فعالیت های زیستی خانوار است که فعالیتهای فردی  –  جمعی را از یکسو و فعالیت های  اجتماعی – اقتصادی از سوی دیگر در بر می گیرد و سکونت گاه محلی است که خدماتی نظیر بهداشت ،‌ آموزش ، فرهنگ و روابط اجتماعی و … را برای خانواده فراهم می آورد .

یکی از مسائل بسیار اساسی که اغلب در برنامه ریزی مسکن از قلم می افتد ، میل طبیعی انسان به سکونت  به عنوان یک عامل تعیین کننده در انتخابهای معمارانه و رابطه مستقیم آن با میل غریزی ساختن و اشتیاق به کار معماری است . سکونت  یک نیاز دیرینه است همچنان که زنده  ماندن ، غذا خوردن و زندگی اجتماعی اینگونه هستند – انسان به طور غریزی  کارهای زندگی خود را تحت فرمان اشتیاق انجام می دهد در پی هر اشتیاق همواره یک ضرورت یا یک نیاز است که انسان در پی نیاز به مسکن به سوی آن کشانده شد با ساخت  سکونتگاههای های اولیه توسط انسان که شامل: گوشه امن غارها – شکاف کوه ها – شاخه های درختان و جنگل ها و با تکامل فکری – افزایش مهارت –…..

پاورپوینت مطالعات موضوعی ۵ طرح نمونه

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هرمشکلی، میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر