پاورپوینت مشکلات غلبه بر موانع

پاورپوینت مشکلات غلبه بر موانع
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
1,500 تومان

توضیحات فایل

پاورپوینت مشکلات غلبه بر موانع

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند در این قسمت فایل پاورپوینت مشکلات غلبه بر موانع در ۱۵ اسلاید آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Related image

شرح مختصر:

ورزشکاران چون زمان زیادی را صرف توسعه مهارت خود میکنندبا افردی که هم رشته خودشان هست معاشرت می کنندبه دلیل این انزوای تحمیل شده ازطرف ورزش، مرحله مهمی ازرشداجتماعی راازدست میدهند.

ورزشکاران به تعدادی دوست غیرورزشکار نیز نیازدارند بدون توجه به اینکه ورزشکار چقدر استعداد دارد برای اصلاح مهارتها به میزان معینی تکرار نیاز است.درسطوح پیشرفته زندگی روزمره ورزشکار تکراری شده و فعالیتها برایش لذت بخش نیست و حتی گاهی اوقات آزاردهنده است.

مشکل تکرار را میتوان با چند روش برطرف نمود:

الف)تمرین دوره ای

ب)تمرینات مختلط

ج)استراحت نسبی

ازجذابیت های مهم فعالیت ورزشی،به افرادفرصت میدهددرجاهایی به رقابت بپردازندکه درحالت عادی وجود ندارندووقتی ورزشکاربه مسابقات راه پیدا می کند چیزهای را که بخشی ازرشدطبیعی فرداست راازدست میدهد.رمزموفقیت ورزشی،تحصیلی واجتماعی این است که تاحدامکان تعادلی بین آنها باشد. ورزشکاران باید درفعالیت های غیرورزشی  نیز شرکت کنند

لذت شناخته شدن از طریق شرکت فعالیتهای ورزشی امری طبیعی است و روانشناسان نیاز به شناخته شدن را برای تمام انسانها ضروری است.اگر در فعالیت ورزشی عملکرد خوب یابد برنحوه احساسات فرد نسبت به خودش یا برنحوه رفتار دیگران نسبت به ورزشکار اثر بگذارد مشکلاتی رخ میدهد،این حالت را سلب شخصیت میگویند.

بدون توجه به استعداد ورزشی لازم است ورزشکاران در کنار ورزش،علایق،سرگرمی داشته باشند زیرا اگر به دلایلی نتوانند به فعالیت ورزشی بپردازند راه خود را در زندگی ادامه دهند

پاورپوینت مشکلات غلبه بر موانع

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس

باشید.

 

مطالعه بیشتر