خلاصه کتاب اصول بازاریابی کاتلر

خلاصه کتاب اصول بازاریابی کاتلر
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

خلاصه کتاب اصول بازاریابی کاتلر

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند در این قسمت فایل دانلود خلاصه کتاب اصول بازاریابی کاتلر  با کوشش دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (بازاریابی بین الملل) (فصول ۱ تا ۱۸ ) آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دا نلود نمایید.

شرح مختصر:

مدیریت بازاریابی از جمله زیرمجموعه‌های دانش مدیریت است که همواره مورد توجه فعالان حوزه کسب و کار بوده است. فیلیپ کاتلر و کوین کلر، دو تن از بزرگان حوزه مدیریت بازاریابی هستند که کتابهای متعددی را در این زمینه تالیف و منتشر کرده‌اند.

جالب اینجاست که با وجود اینکه مکاتب متعددی در حوزه بازاریابی وجود دارد و نگرش کاتلر و کلر، تنها یکی از آنهاست، اما همچنان کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر، به عنوان حاکم بلامنازع آموزش مدیریت بازاریابی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی دنیا به رسمیت شناخته می‌شود.

کاتلر و کلر، مبحث مدیریت بازاریابی را با مفهوم تدوین برنامه بازاریابی یا Marketing Plan آغاز می‌کنند. البته مفاهیم برنامه بازاریابی، در ابتدای کتاب آنها به صورت نسبتاً کلی مطرح می‌شود و در ادامه به بررسی دقیق‌تر هر یک از اجزای آن پرداخته می‌شود.

کاتلر و کلر در کتاب مدیریت بازاریابی خود، تجزیه و تحلیل بازار محصولات مصرفی (مانند خمیر دندان و سیگار و کتاب و یخچال) را از تجزیه و تحلیل بازار محصولات صنعتی (مانند ماشین آلات کارخانجات)‌ را تفکیک می‌کنند و به صورت جداگانه مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

اصول بازاریابی کاتلر

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دا نلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر