دانلود کتاب میراث زرین با فرمت PDF

دانلود کتاب میراث زرین با فرمت PDF
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود کتاب میراث زرین با فرمت PDF

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کتاب میراث زرین به زبان فارسی کامل و جامع در قالب ۳۰۲ صفحه رنگی و نفیس تقدیم به همه باستان شناسان و دانشجویان باستان شناسی تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

کتاب میراث زرین به زبان فارسی کامل و جامع در قالب ۳۰۲ صفحه رنگی و نفیس تقدیم به همه باستان شناسان و دانشجویان باستان شناسی. کتاب میراث زرین یکی از بهترین کتابهای الکترونیکی در زمینه روشهای یافتن و پیدا کردن زیرخاکی و سکه های قدیمی در زیر زمین و گنج یابی و دفینه یابی در ایران می باشد .

اگر علاقه مند به گنج یابی و دفینه یابی هستید حتما این کتاب بی نظیر رو دانلود و مطالعه کنید .

همه چیز درباره علوم غریبه اولین مرجع و منبع رمزگشایی آثار علائم , نمادها , نشانه ها و اسرار نظامی دفینه ها در ایران کتاب میراث زرین !!!

برخی از نوشته ها و مطالب داخل مجموعه کتاب گنج یابی میراث زرین

 

 

دانلود کتاب الکترونیکی گران قیمت میراث زرین گنج یابی و دفینه یابی میراث و اسرار و علائم و نشانه های کهن آموز

 

توضیح و تفسیر دفینه های موجود در :

درختان- مبحث کامل و جامع انواع صلیب ها- سنگ جوقان و کاسه – فیل – آفتاب پرست – سنگ آینه – تخم مرغ- عقاب – نعل- دو زانو- قفل و کلید- پستان – آلت مرد و زن – تاج – دفینه یهودیان و فراماسونری – سنگ نشان – پیکان و فلش – سم اسب – عقرب – ماهی – توضیح  نشانه و دفینه های نامعلوم -اژدها – قیچی – گرگ – خنجر – توضیح انواع شتر –  خرگوش – رمزگشایی انواع سنگ های کاسه و جوغن ها ,خورشید در بین ملل و ایران , سنگ مستطیل , اسکنه دار , سنگ ۴۰ تکه , میمون , آلت مرد و زن , علامت ۷ در علوم باستانی , انگور , فرشته بزکوهی , سگ , شمشیر و زره , دفینه های موجود در طاق ها , چاه ها , تونل ها و دهلیزها , کلیساها , پنجره خانه ها , پل ها , معابد و آتشکده ها , پله ها , علائم های رایج در دفینه و علوم باستانی ایران , انواع قبر ها – سرداب های زیر زمینی – سنگ بنای تاریخی – تابوت ها  – محراب ها-  , انواع نشانه های خزندگان و پرندگان و جامدات و حیوانات و انسان را تفسیر کنیم , نشانه

…….

قیمت کمتر محصول دلیلی بر بی کیفیت بودن محصول نمی باشد.

هدیه محصول:

دوستان عزیز با خرید این کتاب می توانید به همراه آن کتاب رمزیاب ( کتابی برای رمزگشایی علائم دفینه و گنج یابی) را بصورت رایگان از سایت دریافت نمائید.

مطالعه بیشتر