دانلود تحقیق مقایسه رضایت زنان شاغل و خانه دار جهت بهبود زندگی زناشویی

دانلود تحقیق مقایسه رضایت زنان شاغل و خانه دار جهت بهبود زندگی زناشویی
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
3,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود تحقیق مقایسه رضایت زنان شاغل و خانه دار جهت بهبود زندگی زناشویی

دانش پژوهان گرامی و دانش جویان ارجمند در این قسمت فایل تحقیق مقایسه رضایت زنان شاغل و خانه دار جهت بهبود زندگی زناشویی در قالب ورد و در ۱۱۸ صفحه آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Image result for ‫مقایسه رضایت زنان شاغل و خانه دار جهت بهبود زندگی زناشویی‬‎

در این بخش تحقیق مقایسه رضایت زنان شاغل و خانه دار جهت بهبود زندگی زناشویی با فرمت  word (قابل ویرایش) و در ۱۱۸ صفحه آماده دانلود برای دانش پژوهان گرامی میباشد.

مقدمه:

ازدواج به عنوان مهمترین و عالیترین رسم اجتماعی برای دستیابی به نیازهای عاطفی و امنیتی افراد بزرگسال همواره مورد تائید بوده است .ازدواج رابطه ی انسانی پیچیده ظریف و پویا می باشد که از ویژگی های خاصی برخوردار است .همچنین توجه به کانون خانواده با محیط سالم و سازنده و روابط گرم و تعاملات میان فردی و صمیمی ای که می توانندموجب رشد و پیشرفت افراد گردند از جمله اهداف و نیازهای ازدواج محسوب می شوند.و به طور کلی از هر چه فاصله بگیریم از خانواده نمی توانیم فاصله بگیریم چون که بدون وجود خانواده در هر شکل و صورتی که باشد مفهوم زندگی و حیاتی انسانی مصداقی نخواهد داشت.

افزایش روز افزون طلاق در دنیای کنونی – هر چند در مقیاسی بسیار کمتر متاسفانه جامعه فعلی ما را نیز در بر گرفته است و نارضایتی زن و شوهر از یکدیگر و نیز از هم گسیختگی کانون های گرم بسیاری از خانواده ها و تاثیرات سوء این جدایی بر افراد خانواده نیاز به رسیدگی و رفع این مشکل را مطرح ساخته است.

بیان مساله

خانواده نظامی اجتماعی و طبیعی است که ویژگی های خاص خود را دارد پس

از ازدواج هر یک از همسران انتظار دارند خانواده جدید همان شکلی را پیدا کند

که برای او مطلوب و آشناست هر کدام می کوشند واحد زن و شوهری را در

راستای مطلوب و پذیرفته خود سازمان دهد و دیگری را برای هم سازی با خود

تحت فشار گذارد.

مطالعه بیشتر