دانلود پروژه سیستم حسابداری فروشگاه

دانلود پروژه سیستم حسابداری فروشگاه
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
3,500 تومان

 توضیحات فایل:

دانلود پروژه سیستم حسابداری فروشگاه

کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند این فایل حاوی پروژه سیستم حسابداری فروشگاه در قالب ورد و در ۵۸ صفحه آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Related image

 

نوع فایل :word-قابل ویرایش

تعدادصفحات : ۵۷ صفحه

چکیده :

پروژه ای که در فصول اتی به بررسی جزئیات پیاده سازی آن خواهیم پرداخت، تحلیل، طراحی و پیاده سازی یک سیستم حسابداری فروشگاه است. این سیستم نیازهای یک فروشگاه (یا شرکت) از قبیل سرعت ، امنیت ، قابلیت اطمینان و قدرت تحلیل و آنالیز اطلاعات را برآورده می کند. همچنین ابزارهای مورد نیاز برای محاسبات و اتومات کردن خیلی از پروسه های حسابداری را برای پیش بینی های امور مالی ارائه می کند. منافعی که استفاده از سیستم دارد عبارت است از پیشی گرفتن از رقبا ، افزایش سود آوری ، پایین آمدن هزینه های حسابداری ، تصمیم گیری هوشمندانه ، ایجاد اعداد ارقام دقیق در حسابداری ، اتومات کردن کارهایی از حسابداری که به صورت دستی انجام می شود.

مقدمه

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و حرکت شرکت ها و سازمان ها به سوی مکانیزه شدن، سیستم حسابداری نیز دچار یک تحول اساسی شده و به سرعت سیستم های مختلف حسابداری به بازار نرم افزارهای مختلف کامپیوتری اضافه شدند.

مزایای استفاده از این  سیستم  ،سرعت در انجام عملیات که یکی از مزایای عمده سیستم حسابداری است و سایر مزایای این سیستم به شرح زیر است:

………………

فهرست مطالب دانلود پروژه سیستم حسابداری فروشگاه

فصل اول

نیازمندی ها و ریسک ها

فصل دوم

تشریح سیستم، ویژگی های ان و ابزارهای توسعه

فصل سوم

تحلیل و طراحی

فصل چهارم

تحلیل و طراحی پایگاه داده

فصل پنجم

امکانات نرم افزار

فصل ششم

امنیت و کارایی

فصل هفتم

تست و نتیجه گیری

فهرست منابع

 

مطالعه بیشتر