دانلود پاورپوینت درس فلسفه تربیت رسمی و عمومی

دانلود پاورپوینت درس فلسفه تربیت رسمی و عمومی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
350kb
نویسنده
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت درس فلسفه تربیت رسمی و عمومی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل تحقیق پاورپوینت درس فلسفه تربیت رسمی و عمومی با موضوع : رابطه فلسفه با تربیت می باشد که با فرمت ppt در ۱۴ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

هدف:

آشنایی با بنیادهای فلسفی تربیت و درک ارتباط فلسفه با تربیت

درباره ی فلسفه ی تربیت  برداشتهای گوناگونی وجود دارد به طوری که عده ای ازمتخصصان تربیت ترجیح می دهند به جای بحث ازفلسفه ی تربیت از فلسفه های تربیت سخن بگویند.زیرا به موازات تحولاتی که در حیطه زندگی انسان و دنیای دانش و اطلاعات و فناوری رخ می دهد دیدگاه های جدیدی هم در خصوص تربیت انسان پدید می آید که معرفی یک فلسفه جامع و روشن وبا قابلیت تبیین همه مسائل تربیتی را دشوار می کند. به هر حال فلسفه اموزش و پرورش فعالیتی نظری است که درباره ی فرایند تربیت و هدف ها وغایت ها و روش ها ونتایج و دستاورد های آن بحث می کن

مقدمه:

در این بخش سعی می کنم که شما را با حیطه ی فلسفه ی تربیت آشنا کنم و نظریه های مختلف ابراز شده در مورد ارتباط فلسفه با تربیت را بیان دارم و نشان دهم که چگونه معلم برای اجتناب از تناقض در اندیشه و عمل نیازمند فلسفه ی تربیت است و با استفاده از فلسفه تربیت چگونه می شود ترببیت را در حیطه ی عمل و نظر- هماهنگ و برای شاگرد با معنا ساخت.

رابطه فلسفه با تربیت:

موضوعات و هدف هایی که در فلسفه از آنها یاد کردیم (معرفت شناسی و هستی شناسی و ارزش شناسی) در حوزه های مختلف دانش  مانند : سیاست و علم و تاریخ و تربیت نیز به کار گرفته می شوند. از این جهت می توان از فلسفه ی سیاسی و فلسفه ی علم وفلسفه تاریخ و فلسفه ی تربیت بحث کرد.

مطالعه بیشتر