پروژه ارشد مدیریت بازرگانی با موضوع ادراکات مصرف کننده از الزامات و پیامدهای مسئولیت اجتماعی سازمان

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی با موضوع ادراکات مصرف کننده از الزامات و پیامدهای مسئولیت اجتماعی سازمان
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی با موضوع ادراکات مصرف کننده از الزامات و پیامدهای مسئولیت اجتماعی سازمان

کاربران گرامی،محصول مورد نظر شامل پروژه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل) در قالب ورد و در ۲۰۷ صفحه با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

موضوع : ادراکات مصرف کننده از الزامات و پیامدهای مسئولیت اجتماعی سازمان (تحقیقی پیرامون گروه تولیدی پاکشو)

فرمت word-قابل ویرایش -۲۰۷ صفحه

چکیده پروژه ارشد مدیریت بازرگانی با موضوع ادراکات مصرف کننده از الزامات و پیامدهای مسئولیت اجتماعی سازمان

مسئولیت اجتماعی سازمان با روابط بین سازمان و جامعه سر و کار دارد و به طور

مشخص این مفهوم به بررسی تاثیرات فعالیت های شرکت ها بر روی افراد جامعه می پردازد.

هدف پژوهش حاضر بررسی ادراکات مصرف کننده از الزامات و پیامدهای مسئولیت اجتماعی سازمان می باشد که گروه تولیدی پاکشو به عنوان نمونه تحقیق بر گزیده شده است. در این تحقیق متغیرهای عملکرد مالی ادراک شده و کیفیت ادراک شده بیانیه های اخلاقی به عنوان الزاماتی جهت پیاده سازی مسئولیت اجتماعی سازمان در نظر گرفته شده است. مسئولیت اجتماعی جنبه های مختلفی از ادراکات مصرف کننده را تحت تأثیر قرار می دهد که در این تحقیق ما ۴ بعد ادراکی را در نظر گرفته ایم:

وفاداری مصرف کننده، اعتماد مصرف کننده، ریسک ادراک شده و وجهه ادراک شده شرکت.

در این تحقیق از روش های کمی، تنظیم پرسشنامه و نمونه گیری استفاده شده است.

جامعه آماری تحقیق مصرف کنندگان محصولات پاکشو در سطح شهر تهران بوده اند که حجم نمونه به وسیله جدول جرسی-مورگان، ۳۸۴ نفر برآورد شده است. برای سنجش پایایی پرسشنامه از آلفای کرونباخ استفاده شده که آلفای پرسشنامه ۸۶۷/۰ به دست آمده است که نشان می دهد ابزار گردآوری داده ها از ثبات و پایایی لازم در طول زمان برخوردار است.

روش تحقیق پژوهش حاضر از نوع توصیفی، همبستگی (از نوع معادلات ساختاری) و تحلیل مسیر می باشد. نتایج حاکی از آن است که عملکرد مالی سازمان بر ادراکات مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی تاثیر گذار نبوده و مصرف کنندگان تمایل دارند شرکت در هر وضعیت مالی، مسئولیت اجتماعی را در فعالیت هایش لحاظ نماید………

 

مطالعه بیشتر