فایل پاورپوینت Brand strategy (استراتژی برند)

فایل پاورپوینت Brand strategy (استراتژی برند)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
4,000 تومان
افزودن به سبد خرید

توضیحات فایل:

فایل پاورپوینت Brand strategy (استراتژی برند)

این فایل حاوی مطالعه Brand strategy (استراتژی برند) می باشد که به صورت فرمت PowerPoint -قابل ویرایش در ۳۰ اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

پارورپوینت کاملا حرفه ای با طرحی فوق العاده،بک گراند زیبا و جذاب،فونت های زیبا و هنری،مطالب جدید و کامل.

Related image

فهرست

تعریف برند
نام و نشان تجاری و جایگاه آن در محصول
نقش نام تجاری در توسعه بازار
چرا برند؟
فواید برند
اهمیت و ارزش نام تجاری
اهمیت و ارزش مالی نام تجاری
برند استراتژی
مزیت رقابتی و خلق ارزش
مسئولیت مدیریت استراتژیک برند
آیا توسعه و ارتقای برند کار سختی است؟
استراتژی های ارتقای برند
تدوین استراتژی برند

تصویر محیط برنامه

 

بخشی ازمتن فایل :

مطابق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا در سال ۲۰۰۵، برند عبارت است از اسم، واژه، علامت، طرح و یا ترکیبی از آنها که برای شناسایی محصولات و خدمات فروشنده و یا گروهی از فروشندگان به کار می رود و در محیط رقابتی نسبت به دیگر رقبا تمایز ایجاد می کند.
سهولت سفارش دهی و پی گیری آن
جلوگیری از تقلب رقبا
جلب مجموعه ای از مشتریان وفادار
کمک به شرکت ها در بخش بندی بازارشان
اعتلای وجهه یک شرکت
هزینه پایین و تمایز می توانند ایجاد مزیت رقابتی کنند. در جهان امروز آنچه می تواند رمز مؤفقیت باشد، تمایز است. بنابراین برندها، یکسری عملیات و فعالیت ها جهت متمایز کردن سازمان و محصول در ذهن سهامداران است. دوام یک برند بیشتر به تمایز وابسته است تا قیمت.  [Arnold, 1992]
هدف استراتژی، ایجاد مزیت های رقابتی پایدار است که ممکن است از هر قسمت سازمان کسب شود.
استراتژی برند یکی از گسترده ترین و مهم ترین حوزه های بازاریابی است. یک برند قادر نخواهد بود بدون یک استراتژی عمل کند و وظیفه مدیریت برند، عملی کردن استراتژی برند است.

افزودن به سبد خرید

مطالعه بیشتر