پاورپوینت عوامل ایجاد فیل سفید و ارائه راه کار جهت مدیریت کارآمد آنها

پاورپوینت عوامل ایجاد فیل سفید و ارائه راه کار جهت مدیریت کارآمد آنها
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

جامع ترین پاورپوینت شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در ایجاد فیل سفید و ارائه راه کار جهت مدیریت کارآمد آنها

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در ایجاد فیل سفید و ارائه راه کار جهت مدیریت کارآمد آنها در ۶۷ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

نوع فرمت: ppt و قابل ویرایش

تعداد اسلاید: ۶۷اسلاید

حجم فایل: ۳۵۹۹ KB

جامع ترین پاورپوینت شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در ایجاد فیل سفید و ارائه راه کار جهت مدیریت کارآمد آنها

در تمامی شهرها ازجمله کلان شهر مشهد، همواره پروژه ها یا برنامه ریزی های شهری وجود دارند، که صرفه اقتصادی و اجتماعی ندارند، اما بنا به دلایلی، این برنامه ریزی ها و پروژه ها همچنان در حال اجرا هستند.

چرایی اینکه این پروژه ها به چه دلیل در حال انجام هستند گاهی بسیار پیچیده به نظر می رسند و پاسخ و دلایل متعددی می توان برای آنها یافت. در ادبیات مدیریت استفاده از استعاره ها، معمول بوده تا مشکلات موجود را به آسان ترین شکل ممکنه، برای عامه مردم بازگو نمایند. فیل سفید استعاره ای است که از سال ۱۸۵۱ مطرح و شناخته شده است.

این فیل ها نمادی از مجموعه پروژه ها و اقداماتی هستند که صرفه اقتصادی،  اجتماعی و فرهنگی ندارند اما مجریان آن، همچنان اصرار به نگهداری و حفظ آن دارند.

در این تحقیق سعی شده است با بیان مشکلات موجود در سیستم شهری و شهرداری مشهد، و بیان اهمیت و ضرورت تحقیق، ابتدا به شناسایی عوامل موثر در ایجاد فیل سفید در شهرداری مشهد پرداخت و  سپس این عوامل را رتبه بندی نموده تا بتوانیم در ارائه راهکار جهت مدیریت کارآمد آنها، اولیت بندی نمائیم.

بیان مساله:

تئوری لیزری و پرسیکو  (۲۰۰۱) شبیه به این بوده و می‌گوید: «فیل‌های سفید از آنجهت خواهان پیدا می‌کنند که امکان هدف‌گذاری به سمت حامیان سیاستمدار را دارند.

تئوری آنها، درآمدها را به عنوان کالایی هدف‌گذاری شده تصور می‌کند ولی نمی‌تواند توضیح دهد چرا سیاستمداری می خواهند با هدف تامین منافع حامیان خود، اقدام به ساخت پروژه‌هایی با ارزش افزوده اجتماعی منفی کند؟

مطالعه بیشتر