توضیحات فایل:
برترین پروژه ارشد مدیریت بازرگانی مقایسه ی اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلّد
این فایل حاوی مطالعه مقایسه ی اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلّد جهت اخذ کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی می باشد که به صورت فرمت WORD-قابل ویرایش در ۲۰۱ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.
چکیده:
امروزه برند و نام تجاری یکی از مهمترین مباحث بازاریابی است که پیش روی تمامی شرکتها قرار دارد. برند، جزء جدانشدنی راهبرد بازاریابی شرکت است و به طور روزافزونی به عنوان تنها دارایی مهم و منبع تمایز مورد توجه قرار میگیرد. بدین ترتیب برندهای قوی، ارائه دهنده ی سود بیشتر همراه با ریسک کمتر به سهامداران هستند. از طرفی تقلید از برند یک استراتژی بازاریابی سودآور بر پایهی استفاده از شباهتها (بسته بندی، طراحی، نام برند، تبلیغات و غیره) به منظور تسهیل پذیرش برند به وسیله ی مصرف کننده است……………..
فهرست مطالب برترین پروژه ارشد مدیریت بازرگانی :مقایسه ی اثر گذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلّد
فصل اول.. ۱
۱-۱-مقدمه. ۲
۱-۲- ضرورت و اهمیت انجام تحقیق.. ۳
۱-۳-بیان مسئله. ۳
۱-۴-قلمرو تحقیق.. ۵
۱-۴-۱- قلمرو موضوعی تحقیق.. ۵
۱-۴-۲- قلمرو مکانی تحقیق.. ۵
۱-۴-۳- قلمرو زمانی تحقیق.. ۵
۱-۵-اهداف تحقیق.. ۶
۱-۶- سؤال تحقیق.. ۶
……………
فصل دوم.. ۱۱
۲-۱- مقدمه. ۱۲
۲-۲- قصد خرید.. ۱۴
۲-۳- هویت برند.. ۱۸
۲-۳-۱- کلیات… ۱۸
۲-۳-۲- تاریخچه برند.. ۱۹
………………
۲-۳-۷-۱- برند دستاورد مجموعهای از رفتارهاست… ۲۴
۲-۳-۷-۲- برند تنها در ذهن ماست… ۲۴
۲-۳-۸- ساختار برند.. ۲۵
۲-۳-۸-۱- ساختار مشهود. ۲۵
۲-۳-۸-۱- ساختار نامشهود. ۲۵
۲-۳-۹- مفهوم هویت برند.. ۲۶
۲-۳-۱۰- دیدگاههای مختلف درباره ی هویت برند.. ۲۷
۲-۳-۱۱- ابعاد هویت… ۲۷
۲-۳-۱۲- منشور هویت… ۲۸
………….
۲-۳-۱۳-۳- نام برند.. ۳۴
۲-۳-۱۳-۴- URL. 35
۲-۳-۱۳-۵- لوگو و نماد. ۳۶
۲-۳-۱۳-۶- کاراکترها ۳۸
۲-۳-۱۳-۷- شعار. ۳۹
۲-۳-۱۳-۸- طنین.. ۳۹
۲-۳-۱۳-۹- بسته بندی.. ۴۰
۲-۴- تصویر برند.. ۴۱
……………….
۲-۶- برند مقلّد.. ۵۵
۲-۵-۱- انواع تقلید از برند.. ۵۷
۲-۶- ملاحظات حقوقی در بحث برندسازی.. ۵۸
۲-۶-۱- مبحث علائم تجاری در حوزهی نامها ۵۹
……………….
۹-۲- خلاصه فصل.. ۱۰۳
فصل سوم.. ۱۰۵
۳-۱- مقدمه. ۱۰۹
۳-۲- الگوی مفهومی تحقیق و فرضیهها ۱۰۹
۳-۳- روش تحقیق.. ۱۱۱
۳-۴- جامعه آماری.. ۱۱۱
۳-۵- حجم نمونه و روش نمونهگیری.. ۱۱۲
۳-۶- روش گردآوری دادهها ۱۱۳
۳-۶-۱- مطالعات کتابخانهای و اینترنتی.. ۱۱۳
۳-۶-۲- پرسشنامه. ۱۱۳
۳-۶-۲-۱- شرح پرسشنامه. ۱۱۳