نقشه GIS منطقه ۱۱ تهران – جی آی اس منطقه یازده

نقشه GIS منطقه ۱۱ تهران – جی آی اس منطقه یازده
نوع فایل
شیپ فایل
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
9,900 تومان

شرح مختصر:

نقشه GIS منطقه ۱۱ تهران – جی آی اس منطقه یازده

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل نقشه GIS منطقه ۱۱ تهران – جی آی اس منطقه یازده تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

لیست شیپ فایل ها :

کاربری اراضی منطقه ۱۱

پهنه بندی منطقه ۱۱

زمین های ذخیره توسعه منطقه ۱۱

شبکه معابر منطقه ۱۱

طرح موضعی منطقه ۱۱

فضاهای سبز منطقه ۱۱

بافت فرسوده منطقه ۱۱

مکان های باارزش قدیمی منطقه ۱۱

بلوک بندی منطقه ۱۱

خدمات محله ای منطقه ۱۱

مسیرهای پیاده منطقه ۱۱

قطعات منطقه ۱۱

توده و فضای منطقه ۱۱

و …

منطقه ۱۱ شهرداری تهران از شمال به میدان انقلاب و خیابان آزادی، از شرق به خیابان‌های وحدت اسلامی و حافظ، از جنوب به میدان راه آهن و خیابان شوش و از غرب به خیابان‌های شهید نواب صفوی و شهید ابراهیمی (عباسی) و میدان حق شناس محدود می‌شود.

از ویژگی‌های خاص منطقه ۱۱ وجود مراکز مهم سیاسی و نظامی مانند بیت رهبری، نهاد ریاست جمهوری، شورای نگهبان، شورای عالی امنیت، سازمان بازرسی کل کشور می‌باشد.

فایل های MXD تولید شده از شیپ فایل های نقشه GIS منطقه ۱۱ شامل:

نقشه فضای سبز و خدمات محله ای پیشنهادی

نقشه پهنه بندی استفاده از اراضی طرح جامع

آلبوم نقشه های ۱:۲۰۰۰ طرح تفصیلی و الگوی توسعه منطقه ۱۱ تهیه شده در سال ۱۳۸۷ توسط مهندسین مشاور شارستان با استفاده از شیپ فایل های موجود می توانید نقشه های دیگری نیز برای این منطقه تولید نمایید.

 حجم فایل :۴۳ مگابایت

نقشه GIS منطقه ۱۱ تهران – جی آی اس منطقه یازده

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر