پروژه بررسی رابطه بین مدیریت دانش (KM) و مدیریت روابط مشتریان (CRM)

پروژه بررسی رابطه بین مدیریت دانش (KM) و مدیریت روابط مشتریان (CRM)
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان

شرح مختصر:

پروژه بررسی رابطه بین مدیریت دانش (KM) و مدیریت روابط مشتریان (CRM)

این فایل حاوی  می باشد که با فرمت ورد- قابل ویرایش در ۱۳۱ صفحه می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است،در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن:

مقدمه

هم اکنون شرکتها و سازمانها بیشتر و بیشتر به این درک می رسند که باید مشتریان خود را در مرکز سازمان قرار دهند و از یک فرآیند قدرتمند استراتژیک مشتری محور حمایت کنند که شامل ثبت اطلاعات مشتریان، تقسیم بندی مشتریان، بررسی مشتریان، سرمایه گذاری در تکنولوژی و مدیریت مشتریان می باشد(Brown , 2000) تلاش در جهت مرکزیت بخشیدن مشتریان در سازمانها به دهه ۱۹۶۰ بر می گردد. زمانیکه تمرکز بازار یابی از مدیریت محصول یا تلاشهای بازار یابی به مدیریت سود آوری هر یک از مشتریان در طول دوره ارتباطشان با سازمان تغییر کرد. این امر منجر به سوق یافتن اکثر مباحث به سمت بازاریابی رابطه مند در دهه ۱۹۸۰ گردید(۱۹۸۸ Hakansson ؛ ۱۹۸۳ Berry). هدف بازار یابی رابطه مند شناسایی نگهداری و ایجاد شبکه ای با هریک از مشتریان و کوشش دائم در راستای تقویت این شبکه به منظور دستیابی به منافع دو طرفه از طریق تماسهای متقابل و خاص و مشتری و ایجاد ارزش افزوده در دوره ای بلند مدت است.(Shani and chalasani, 1992) با این وجود بازاریابی رابطه مند اساسا بر روی استراتژی تمرکز کرده و فاقد یک دیدگاه کل نگر نسبت  به فرآیندهای تجاری مرتبط است. 

 

فهرست مطالب پروژه بررسی رابطه بین مدیریت دانش (KM) و مدیریت روابط مشتریان (CRM)

مقدمه

بیان مساله

اهمیت و ضرورت تحقیق

هدف تحقیق:

فرضیات تحقیق

قلمروی تحقیق

روش تحقیق

روش نمونه گیری

ابزار گردآوری

محدودیتهای تحقیق

چارچوب نظری تحقیق

پیشینه تحقیق:

تعاریف عملیاتی

تماس با مشتریان:

تعریف مدیریت روابط مشتریان(CRM)

اهداف مدیریت روابط مشتریان

مدلهای مدیریت روابط مشتریان (CRM)

…………………..

مطالعه بیشتر