پروژه مرمت کاروانسرای حسین خانی همدان-۱۵۹ اسلاید

پروژه مرمت کاروانسرای حسین خانی همدان-۱۵۹ اسلاید
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
7,000 تومان

توضیحات فایل:

پروژه مرمت کاروانسرای حسین خانی همدان-۱۵۹ اسلاید

دانش پژوهان عزیز و دانشجویان گرامی در این بخش پروژه مرمت کاروانسرای حسین خانی همدان با فرمت ppt و در ۱۵۹ اسلاید با کیفیت خوب تهیه و تدوین و آماده دانلود شده است .در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل میتوانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

Image result for ‫پروژه مرمت ابنیه‬‎

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

شناخت بنا:

سرای حسِین خانی:

این سرا در بخش میانی بازار و ضلع غربی خیابان اکباتان و محصور بین راسته های حلبی سازها، کفش دوز خانه و صحاف خانه است. سراداری لبه ورودی است.و یک ورودی در غرب آن و یک ورودی در شمال آن قرار دارد
.که در حال حاضر از ورودی غربی استفاده می شود. دارای: ۱۶ حجره و حیاط و بالاخانه می باشد که در چهار طرف حیاط قرار دارند .است. کاربری قدیم، انبار و تجارتخانه بوده و کاربری فعلی آن انبار مترکه و فروش روغن در یک حجره فعال می باشد .
از نظر وضعیت نیارشی فقط در ورودی اصلی ، مرمت شده است. زمان ساخت آن در دوره فتحعلی شاه قاجار و دارای ارزش معماری و شهری است. یک طبقه به اضافه بالاخانه است.

چگونگی ساخت

کاروان سرای حسین خانی بوسیله حکومت به شکل دستوری و یکپارچه است و با بازار و بدون محدودیت از نظر زمین و دسترسی ساخته شده اند. از یک سو به بافت دوخته شده اند و از سوی دیگر محدودیتی در ورودی نداشته اند.

فهرست مطالب:

شناخت شهر همدان

بازار همدان

کاروان سرای حسین خانی

شناخت بنا

آسیب شناسی بنا

بررسی نمونه های مرمت شده

ارایه طرح مرمت

طرح احیا

انواع دیتایل های مرمتی

مطالعه بیشتر