جامع ترین فایل طرح جامع و تفصیلی شهر سبزوار

جامع ترین فایل طرح جامع و تفصیلی شهر سبزوار
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
8,800 تومان

توضیحات فایل:

جامع ترین فایل طرح جامع و تفصیلی شهر سبزوار

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل طرح جامع و تفصیلی شهر سبزوار که توسط دفتر فنی همکاری مهندسین مشاور تهیه و تدوین و با فرمت pdf در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

طرح جامع و تفصیلی شهر سبزوار

فهرست عناوین گزارش ها:

گزارش مرحله اول – جلد دوم: توسعه تاریخی و سیمای شهر

گزارش مرحله اول – جلد سوم: جمعیت ، سواد ، آموزش ، نیروی انسانی

گزارش مرحله اول – جلد چهارم: خانوار و مسکن

گزارش مرحله اول – جلد پنجم: ترافیک و ترابری

گزارش مرحله اول – جلد ششم: فعالیت های اقتصادی و خدمات شهری

گزارش مرحله اول – جلد هفتم: مشخصات و مقررات طرح جامع

به همراه ضوابط و مقررات طرح جامع شهر سبزوار شامل نحوه استفاده از اراضی، قطعات با کاربری های خاص، حرایم، معابر، و…

شرحی مختصر پیرامون شهرستان سبزوار 

یکی از شهرستان‌های بزرگ استان خراسان رضوی می‌باشد. مرکز این شهرستان، شهر سبزوار است. جمعیت این شهرستان بر پایه سرشماری ۱۳۹۰ برابر ٣١٩٬٨٩٣ نفرو در سرشماری ۱۳۹۵ برابر ۳۰۶٬۳۱۰ نفر گزارش شده‌است. علت اصلی کاهش جمعیت، انتزاع شهرستان داورزن از شهرستان سبزوار در سال ۱۳۹۱ است.

طبق مصوبه هیئت وزیران در تاریخ ۲۱ شهریور ۱۳۶۹، شهرستان سبزوار شامل بخش‌های مرکزی، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن، رودآب و ششتمد بود.در ۲۹ مهر ۱۳۸۶ بخش‌های جغتای و جوین از شهرستان سبزوار جدا شده و به شهرستان ارتقاء یافتند.شهرستان خوشاب با جدا شدن بخش خوشاب در ۲۸ شهریور ۱۳۸۹ تأسیس شد.بخش داورزن نیز در سال ۱۳۹۱ به شهرستان داورزن ارتقاء یافت و از شهرستان سبزوار جدا شد

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر