دانلود خلاصه کتاب مدیریت از منظر کتاب و سنت

دانلود خلاصه کتاب مدیریت از منظر کتاب و سنت
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود خلاصه کتاب مدیریت از منظر کتاب و سنت

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه کتاب مدیریت از منظر کتاب و سنت تالیف: سید صمصام الدین قوامی در اختیار دانشجویان عزیز قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

این جزوه شامل یک فایل pdf بصورت تایپ شده در حجم ۱۹۲ صفحه و یک جزوه دستنویس در حجم ۴۸ صفحه (خلاصه کتاب) میباشد.

این کتاب در سه بخش تنظیم و ذیل هر بخش، مطالب در ضمن چند فصل مورد بحث قرار گرفته اند. بخش اول این کتاب دارای سه فصل بوده که فصل اول آن در مورد کلیات شامل بحث‌های چون هدف، ضرورت، روش، پیشینه و موانع شکل مدیریت اسلامی و مدیریت اسلامی در بین دانشمندان اهل سنت است. فصل دوم آن در مورد مدیریت اسلامی در بوته نقد، مباحثی را مطرح نموده و فصل سوم راجع به نظریه مدیریت اسلامی (پارادایم مدیریت اسلامی) پرداخته و فصل چهارم منبع شناسی مدیریت اسلامی را پی گرفته است.

بخش دوم این کتاب درباره مدیریت منابع انسانی است که در ضمن دوازه فصل مباحث این گرایش مدیریت را بر اساس آیات و روایات مطرح نموده است. بخش سوم این کتاب در مورد وظایف مدیریت است. مباحث این بخش در طی پنج فصل بحث وظایف مدیریت را بر اساس آیات و سنت اسلامی مورد بحث قرار داده است.

دانلود خلاصه کتاب مدیریت از منظر کتاب و سنت

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر