پاورپوینت حسابداری مدیریت استراتژیک دکتر محمد نمازی (فصل ۸)

پاورپوینت حسابداری مدیریت استراتژیک دکتر محمد نمازی (فصل ۸)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

پاورپوینت حسابداری مدیریت استراتژیک دکتر محمد نمازی (فصل ۸)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت فصل ۸ حسابداری مدیریت استراتژیک از تئوری تا عمل جلد اول تالیف دکتر محمد نمازی با عنوان هزینه یابی بر مبنای هدف TC در حجم ۲۵ اسلاید آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Related image

بخشی از متن پاورپوینت حسابداری مدیریت استراتژیک دکتر محمد نمازی (فصل ۸)

مقدمه

تحقیقات زیادی از جمله تحقیقات کوپر نشان دهنده این بود که تغییراتی در محیط اقتصادی و رقابتی ایجاد شده که لزوم استفاده از سیستمهای مدیریت هزینه جدید (استراتژیک) را ایجاب می کند. از جمله عواملی همچون: افزایش تعداد رقبا-افزایش استانداردهای محصولات رقبا – جهانی شدن اقتصاد – رقابت شدید قیمتی و … بنابر این در این شرایط شرکتها نیاز به تولید محصولاتی بودند که با داشتن کارایی قبلی با قیمت پایینتری تهیه گردند، در ضمن آنکه شرکت از سود آوری خود نمی تواند بکاهد. بنابر این بایستی سیستم مدیریت هزینه از حالت سنتی به مشتری محور تبدیل شود. از جمله تکنیکهایی که می توان استفاده نمود هزینه یابی بر مبنای هدف است

فهرست :

◄مقدمه

◄ تاریخچه هزینه یابی بر مبنای هدف

◄ضرورت های هزینه یابی بر مبنای هدف

◄ ویژگی های دنیای جدید کسب و کار

◄تعریف هزینه یابی بر مبنای هدف

◄مقایسه هزینه یابی بر مبنای هدف و هزینه یابی سنتی

◄مفاهیم هزینه یابی هدف

◄اصول کلیدی در هزینه یابی بر مبنای هدف

◄تفاوت مدیریت هزینه در ژاپن و آمریکا

◄اجرای هزینه یابی بر مبنای هدف در ایران

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر