دانلود پرسشنامه سیستم های اطلاعات مدیریت

دانلود پرسشنامه سیستم های اطلاعات مدیریت
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پرسشنامه سیستم های اطلاعات مدیریت

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پرسشنامه استاندارد سیستم اطلاعات مدیریت شامل ۱۷ سوال است که با هدف بررسی و ارزیابی سیستم به کار رفته در اطلاعات مدیریت تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Image result for ‫پرسشنامه سیستم های اطلاعات مدیریت‬‎

شرح مختصر :

پرسشنامه سیستم های اطلاعات مدیریت (MIS)
معرفی پرسشنامه:
پرسشنامه استاندارد سیستم اطلاعات مدیریت شامل ۱۷ سوال است که با هدف بررسی و ارزیابی سیستم به کار رفته در اطلاعات مدیریت تهیه و تنظیم شده است .شیوه نمره گذاری طبق طیف لیکرت و از کاملا موافق تا کاملا مخالف امتیازبندی شده است.

  • تعریف مفهومی:

موثرترین نقش اطلاعات در مدیریت تنها ابزاری است که مدیران را در اتخاذ تصمیم یاری می کند(استوارت،۲۰۱۰). هنگامی که مدیر به سازمان ها می پردازد، برنامه ریزی می کند و یا به استخدام نیروی انسانی اقدام می کند، وقتی به کنترل و ارزیابی و هدایت عمل می پردازد، در واقع عمل تصمیم گیری را انجام می دهد . هر تصمیم وی یک اقدام متکی براطلاعات است (لاسیتی و همکاران،۱۹۹۶)

  • تعریف عملیاتی :

در این پژوهش منظور از  نمره استاندارد سیستم  اطلاعات مدیریت نمره­ای است که فرد به سوالات ۱۷ماده ای  پرسشنامه می­دهد .

  • تفسیر و نمره گذاری:

پرسشنامه سیستم های اطلاعات مدیریت دارای ۱۷ گویه بوده و شیوه نمره گذاری این پرسشنامه بر اساس طیف ۵ درجه ای لیکرت در جدول زیر ارائه شده است:

پایایی و روایی: دارد (خارجی)

تعریف مفهومی و عملیاتی: دارد

نوع فایل:(word)

تعداد صفحات:۶

منبع: دارد

تفسیر و نمره گذاری: دارد

دانلود پرسشنامه سیستم های اطلاعات مدیریت

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.لازم به توضیح میباشد که کارتهای بانک ملی تراکنش های زیر ۵۰۰۰ تومان را انجام نمیدهند از این رو برای خرید فایل های زیر مبلغ فوق لطفا از کارتهای سایر بانکها استفاده نمایید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هرمشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر