فایل نقشه اتوکد تهران (پارسل تهران با جزئیات بیشتر)

فایل نقشه اتوکد تهران (پارسل تهران با جزئیات بیشتر)
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

شرح مختصر:

فایل نقشه اتوکد تهران (پارسل تهران با جزئیات بیشتر )

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل نقشه اتوکد تهران (پارسل تهران با جزئیات بیشتر) همراه با لایه های منطقه بندی، محله بندی، بلوک بندی، قطعه بندی، خطوط مترو، شبکه معابر و ایستگاه های مترو می باشد که به صورت فرمت DWG در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فایل نقشه اتوکد تهران (پارسل تهران با جزئیات بیشتر)

قابل ویرایش و تغییر

مقیاس صحیح و قابل انجام محاسبات

-قطعات مسکونی و خانه ها در این نقشه در برخی مناطق بصورت کامل رسم شده است

(این مناطق عبارتند از:منطقه ۱-۳-۲-۸-۷-۶-۱۳-۱۴-۱۰-۱۷-۱۲-قسمتی از ۱۶)

تست شده و سالم با اتوکد ۲۰۱۶ و ۲۰۱۳

تهران

بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر و پایتخت ایران است. جمعیّت آن ۸٬۲۴۴٬۵۳۵ نفر است و بیست و پنجمین شهر پرجمعیّت جهان است.مساحت این شهر ۷۳۰ کیلومتر مربّع است.

شهری در دامان رشته کوه البرز که هر گوشه‌ی آن چشم باز کنید، چشم‌انداز قله باشکوه دماوند را خواهید دید. این شهر یکی از بزرگ‌ترین شهرهای غرب آسیا و بیست و هفتمین شهر بزرگ دنیا است. تهران مرکز سیاسی و اداری ایران به شمار می‌رود. این شهر قدیمی از دوره‌ی قاجاریه رونق گرفت و اکنون جمعیت زیادی را از همه‌ی شهرهای کشور در خود جا داده است.

تهران از شمال به نواحی کوهستانی، و از جنوب به نواحی کویری منتهی شده، در نتیجه در جنوب و شمال دارای آب و هوایی متفاوت است. نواحی شمالی آب و هوای سرد و خشک و نواحی جنوبی آب و هوای گرم و خشک دارند. نماد شهر تهران برج آزادی است.

برج میلاد نیز نماد دیگر آن است. تهران میزبان نزدیک به نیمی از فعّالیّت‌های صنعتی ایران است، کارخانجاتی در زمینهٔ تجهیزات خودرو، برق و الکترونیک، منسوجات، شکر، سیمان و مواد شیمیایی در این شهر واقع شده‌اند، تهران همچنین بازار بزرگ فرش و محصولات مبلمان در سراسر ایران است.

تهران حدود ۷۳۰ کیلومتر وسعت دارد. گستره‌ی آن از جنوب به کوه‌های ری و بی‌بی شهربانو، دشت ورامین و شهریار می‌رسد. این شهر که در دامنه‌ی جنوبی کوه البرز قرار دارد، از سمت شمال میان کوهستان واقع شده است….

مطالعه بیشتر