دانلود پاورپوینت نقش حمل و نقل در بازرگانی خارجی

دانلود پاورپوینت نقش حمل و نقل در بازرگانی خارجی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

دانلود پاورپوینت نقش حمل و نقل در بازرگانی خارجی

دانش پژوهان گرامی در این بخش فایل نقش حمل و نقل در بازرگانی خارجی در قالب دو نمونه پاورپوینت قابل ویرایش آماده دانلود شده است .پاورپوینت اول در حجم ۱۷ اسلاید قابل ویرایش و پاورپوینت دوم در حجم ۲۲ اسلاید می باشد.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمائید.

بخشی از متن پاورپوینت ۱۷ اسلایدی:

مقدمه

قرن  بیست و یک قرن به وقوع پیوستن دگرگونیهای پُرشتاب در علوم و فن آوری و ابزارهای نوین ارتباط است . بدیهی است جهانی شدن تجارت مبادلات بین المللی کار ، خدمات و سیاحت مدتهاست که همزمان و همراه است . با این تحولات روند روبه رشد خود را طی می کند صنعت حمل و نقل نیز به عنوان یکی از زیر مجموعه های مهم مقوله ارتباطات از بخش های زیر بنایی و مهم اقتصاد هر جامعه محسوب می شود .

رقابت در بازارهای بین المللی برای کسب سهم بیشتر در تجارت جهانی روز به روز فشرده تر و پیچیده تر می شود. در این میان تولیدکنندگان و صادرکنندگان موفق می شوند که با برخورداری از فناوری روز در بخش تولید و بهره گیری از مدیریت علمی بازار بتواند قیمت تمام شده و هزینه های تجاری را برای عرضه محصولی استاندارد کاهش دهند. در این میان رشد کارایی تجاری برای کاهش هزینه ها و تقویت بنیه رقابت نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

بخشی از متن پاورپوینت ۲۲ اسلایدی:

مزیتهای ترانزیتی ایران

برخورداری ازامنیت و مزیت جغرافیائی یکی از مهمترین عواملی است که میتواند بخوبی زمینه ساز توسعه این صنعت در یک کشور باشد بر همین اساس ایران همواره به عنوان یک مسیر ترانزیتی کوتاه ومناسب مورد توجه صاحبان کالا بوده است بگونه ای که آثار چرخهای این صنعت هنوز هم بر جاده ابریشم باقی است .

درحقیقت ایران با ۹۸۰ کیلو متر مرز استراتژیک وقرار داشتن در مسیر انتقال ۷۵ درصد مخازن نفت وگاز جهان کوتاهترین مسیر را در انتقال نفت وگاز دارا میباشد .

همسایگی ایران با آسیای میانه ودارا بودن مشترکات دینی ،فرهنگی و تاریخی ،نیاز این منطقه به استفاده از قلمرو ایران برای توسعه تجارت وترانزیت،موقعیت ممتازی را برای کشور ما فراهم آورده است .

مطالعه بیشتر