جزوه درک و بیان معماری دکتر مرتضی صدیق

جزوه درک و بیان معماری دکتر مرتضی صدیق
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

جزوه درک و بیان معماری دکتر مرتضی صدیق

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل جزوه درک و بیان معماری دانشگاه علم و صنعت ایران بر اساس تدریس دکتر مرتضی صدیق با فرمت pdf در ۶۴ صفحه بهمراه پاورپوینت بیان معماری ۱ استاد مرتضی صدیق درحجم ۲۰ اسلاید می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

زبان مشترک میان معماران همانا زبان ترسیم فنی کروکی ها،اسکیس ها و تمامی مدارکی است که بدون هیچ توضیح یا گفتاری قابل درک باشند زبانی به قدمت نخستین نقشه های ترسیمی در تاریخ معماری است ادبیاتی تصویری و بدون کلام.در تمامی گرایشات معماری اعم از معماری و طراحی شهری معماری منظر معماری اجرایی تبدیل گردیده و ایفای نقش می نماید.مهم تر از آن نقش می نماید.مهم تر از آن نقش بیان معماری در امکان برقراری ارتباط میان چشم مغز و دست معمار و طراحان است.اگرچه در نظام آموزش معماری فعلی اغلب برای دروس عملی و آتلیه ی از معرفی منابع مشخص اجتناب می شود اما پیدایش شیوه های نوین آموزش معماری و ایجاد مراکز آموزش غیر حضوری ضرورت تدوین منابع جامع و مشخص را بیش از پیش نمایان ساخته است .

فهرست مطالب :

پیشگفتار

مقدمه

فرهنگسرای نیاوران

کاخ نیاوران

راندو

سبکی و سنگینی

اتد زدن

لوئیس سالیوان

الهام گرفتن از طبیعت زنده پیرامون

آیین مهرورزی

جزوه درک و بیان معماری دکتر مرتضی صدیق

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.لازم به توضیح میباشد که کارتهای بانک ملی تراکنش های زیر ۵۰۰۰ تومان را انجام نمیدهند از این رو برای خرید فایل های زیر مبلغ فوق لطفا از کارتهای سایر بانکها استفاده نمایید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر