شرح مختصر:
خلاصه کتاب آموزش و توسعه تالیف ریموند نوئه ترجمه ی اباصلت خراسانی، سمیه دانشمندی
دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب آموزش و توسعه مهارت آموزی تالیف ریموند نوئه و ترجمه ی اباصلت خراسانی، سمیه دانشمند در قالب فایل pdf در ۶۸ صفحه تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.
سرفصل ها:
فصل اول مسائل خاص درآموزش و توسعه کارکنان
– فصل دوم حرفه و مدیریت حرفه
– فصل سوم چالش های ویژه در مدیریت حرفه ای
– فصل چهارم آینده آموزش و توسعه
نکته:
توجه داشته باشید همراه با این خلاصه کتاب، سوالات تستی و تشریحی از این درس در ۶۵ صفحه بهمراه پاورپوینت فصل اول کتاب آموزش و توسعه و یک دوره نمونه سوال پایان ترم در این فایل گنجانده شده است.
بخشی از متن پاورپوینت و خلاصه کتاب آموزش و توسعه :
مدیریت موفق نیازمند تجربه بین المللی است
*همزمان با جهانی شدن فزاینده شرکتها، الگوهای اقتصادی و روشهای تجاری در یک منطقه از جهان میتواند در موفقیت شرکت در آن سوی جهان، نقش تعیین کنندهای داشته باشد.
*نقش آموزش در برنامههای انتقال از بهزیستی به محل کار و دیگر برنامههای بخش دولتی و خصوصی
*شرکتها خواهان جذب نیرو و استخدام افراد از منابع غیر سنتی همچون مراکز بهزیستی و زندانها برای رفع نیاز خود و دادن شانس دوباره به افرادی هستند که به سختی استخدام میشوند.
*انتقال از محل آموزش به محل کار
*کارشناسان صنعت و آموزش بر این موضوع اتفاق نظر دارند که برای آموزش فراگیرانی که بلافاصله پس از اتمام دوره دبیرستان به کالج نمیروند، به سیستمی جدید نیاز است.
جدول ۶ – ۱: ویژگیهای مربوط به موفقیت بلند مدت برنامه های گوناگونی
مدیران ارشد منابع لازم را تأمین میکنند، در صورت لزوم مداخله میکنند و به طور علنی از گوناگونی حمایت میکنند.
برنامه آموزشی دارای ساختار است.
سرمایه گذاری در نیروی کار متنوع و گوناگون به عنوان یک هدف کاری تعریف میشود.
برنامه با استفاده از معیارهایی همچون نرخ فروش، حفظ و نگهداری و ترفیع ارزیابی میشود.
دخالت مدیر الزامی است.
برنامه به عنوان تغییر فرهنگی و نه یک بازی یک مرحلهای تلقی میشود.
مدیران و گروههای جمعیتی برای مشکلات مورد سرزنش قرار نمیگیرند.
رفتارها و مهارتهای مورد نیاز برای ارتباط موفقیت آمیز با دیگران تدریس می شود.
مدیران بر اساس پیشرفت در رسیدن به اهداف گوناگونی پاداش میگیرند.
مدیران، بازخورد (فیدبک) کارکنان را گردآوری نموده و به آن واکنش نشان میدهند.