خلاصه کتاب سازماندهی و طراحی سازمان علی‌ اصغر پورعزت

خلاصه کتاب سازماندهی و طراحی سازمان علی‌ اصغر پورعزت
نوع فایل
pdf+ppt+word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

خلاصه کتاب سازماندهی و طراحی ساختار علی‌ اصغر پورعزت

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب سازماندهی و طراحی سازمان علی‌ اصغر پورعزت و غزاله طاهری‌ عطار می باشد که بهمراه سوالات تستی کتاب سازماندهی و طراحی ساختار و همچنین یک دوره نمونه سوال پایان ترم (نیمسال دوم ۹۶-۹۵) با فرمت pdf – ppt – word با کیفیت بسیار عالی اماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

لیست فصول خلاصه کتاب سازماندهی و طراحی سازمان علی‌ اصغر پورعزت :

فصل اول: سازمان و سازماندهی

فصل دوم: ابزارهای سازماندهی و فهم روابط سازمانی

فصل سوم: عوامل شکل‌ دهنده ساختار

فصل پنجم: رویکردهای عقلایی، طبیعی و سیستم باز به فهم سازمان

فصل ششم: طرح‌های سازمانی ساده

فصل نهم: الگوهای پیچیده و پویایی سازماندهی

فصل یازدهم: آسیب‌شناسی سازمان‌ها

فصل دوازدهم: تجربه درمان‌های موفق سازمان‌ها

فصل سیزدهم: سازماندهی در سازمان‌ها و نهادهای دولتی

فصل چهاردهم: سازماندهی در بخش خصوصی

نگاهی اجمالی به خلاصه کتاب :

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته مدیریت دولتی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «سازماندهی و بهبود تشکیلات و روشها» به ارزش ۳ واحد و دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی ارشد (MBA) به عنوان منبع اصلی درس «سازماندهی» به ارزش ۳ واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

کتاب مذکور توسط علی اصغر پور عزت و غزاله طاهری عطار در ۵ بخش با عناوین (۱-مبانی نظری، ۲-نظریه های دال بر نحوه سازماندهی، ۳-طرح های سازمانی تصاویر و سازه های زیربنایی ساختار، ۴- الگوهای سازماندهی و طراحی سازمان، ۵- سازماندهی در عمل) و ۱۳ فصل با عناوین (۱-سازمان و سازماندهی، ۲-، ابزارهای سازماندهی و فهم روابط سازمانی، ۳- عوامل شکل دهنده ساختار، ۴-انگاره های طراحی سازمان و ساختار سازمانی، ۵-رویکرد عقلایی، طبیعی و سیستم باز به فهم سازمان، ۶-طرح های سازمانی ساده، ۷-طرح های سازمانی پیچیده و انعطاف پذیر، ۸-الگوهای ساده سازماندهی، ۹-الگوهای پیچیده و پویای سازماندهی، ۱۰-فراگرد سازماندهی، ۱۱-آسیب شناسی سازمان ها، ۱۲-تجربه درمان موفق سازمان ها، سازماندهی در سازمان ها و نهادهای دولتی، ۱۳- سازماندهی در بخش خصوصی) تدوین شده است. کتاب مذکور، کتابی جامع و شامل در زمینه سازماندهی و طراحی ساختار می باشد.

مطالعه بیشتر