کتاب کاربرد آزمون های روانی ارشد مشاوره

کتاب کاربرد آزمون های روانی ارشد مشاوره
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان
به زودی ...

شرح مختصر:

کتاب کاربرد آزمون های روانی ارشد مشاوره را از کتابفروشی های معتبر خریداری نمایید.

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کتاب کاربرد آزمون های روانی ارشد مشاوره با فرمت pdf در ۱۷۲ صفحه تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

کتاب حاضر خلاصه‌ای است از مطالب درس کاربرد آزمون‌های روانی که جهت آمادگی کارشناسی ارشد برای دانشجویان رشته راهنمایی و مشاوره تدوین شده است.

با توجه به منابع گسترده‌ای که این درس دارد، در تدوین این اثر سعی شده است که مطالب عمدتاً از منابع اصلی و مورد سوال جمع‌ آوری گردد.

با این وجود گردآورنده توصیه می‌کند که داوطلبان در کنار این کتاب سایر منابع در این زمینه را مطالعه کنند، زیرا در آزمون کارشناسی ارشد درصدهای جزیی تعیین کننده موفقیت هستند. کتاب حاضر در هشت فصل تدوین شده است:

فصول کتاب کاربرد آزمون های روانی :

تاریخچه آزمون‌های روانی، کاربرد آزمون‌های روانی، طبقه‌بندی آزمون‌های روانی، پایائی آزمون، روایی آزمون، هنجارها ونیمرخ‌ها،نظریه‌های هوش، سنجش هوش، سنجش شخصیت می‌باشد.

در پایان سوالات سال‎های گذشته کنکور سراسری آورده شده است.

درس کاربرد آزمون‌های روانی در مشاوره، که در رشته‌های مختلف و تحت عناوین دیگری همچون روان‌آزمایی، شناخت آزمون‌های روانی و سنجش و اندازه‌گیری به عنوان واحد درسی و سرفصل آزمون‌های ورودی مقاطع مختلف دانشگاه گنجانده شده، از دروس مهم و کاربردی است که

دانشجویان رشته‌های مشاوره، روانشناسی و روان‌سنجی نیاز دارند آن را در طول دوره‌ی تحصیلی بگذرانند. اما در این بین مطالعه‌ی این درس به ویژه برای کنکور کارشناسی ارشد اهمیت خاصی دارد و خواندن آن برای بسیاری از داوطلبان کنکور به صورت امری دشوار و غیرمتعارف درآمده است، از این نظر وجود کتابی جامع که بتواند فهم مطالب را تسهیل کند و با ارائه مثال‌های روشن و متعدد، به خواننده یاری رساند، اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند.

کتاب های انتشارات سنجش و دانش با توجه به ساختار کاملاً حرفه‌ای وعلمی با رفع معایب فوق الذکر و توجه به نیاز دانشجویان که شامل شرحدرس ، نکات طلایی و پر تکرار در آزمون های سنوات گذشته است، داوطلبان را از مراجعه به کتاب های مرجع بی‌نیاز می‌کند.

مطمئناً تعداد تست های فراوان، آموزش ساده و روان مطالب، به روز بودن کتاب‌ها و آوردن جدیدترین تست های آزمون کارشناسی ار شد سال های اخیر از مشخصه های بارز کتا ب های سنجش و دانش است.

مطالعه بیشتر