جزوه و سوالات روانشناسی تربیتی دکتر سیف

جزوه و سوالات روانشناسی تربیتی دکتر سیف
نوع فایل
pdf وppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

جزوه و سوالات روانشناسی تربیتی دکتر سیف

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه و سوالات روانشناسی تربیتی دکتر سیف بر اساس کتاب روان‌ شناسی تربیتی دکتر علی اکبر سیف منبع درس (رشته علوم تربیتی – روانشناسی) دانشگاه پیام نور بهمراه سوالات امتحانی پایان ترم می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

محتویات جزوه و سوالات روانشناسی تربیتی دکتر سیف:

  • جز وه خلاصه کتاب روانشناسی تربیتی دکتر علی اکبر سیف حاوی نکات مهم و کلیدی با فرمت پی دی اف در حجم ۱۱۰ صفحه با کیفیت عالی
  • جزوه روانشناسی تربیتی(جدید) در حجم ۲۴۸ صفحه
  • جزوه درس روانشناسی تربیتی در حجم ۲۸ صفحه
  • جزوه کامل درس روانشناسی تربیتی در حجم ۴۰ صفحه
  • جزوه کتاب روانشناسی تربیتی دکتر علی اکبر سیف در حجم ۲۲۳ اسلاید
  • پاورپوینت درس روانشناسی تربیتی در حجم ۲۷۱ اسلاید
  • جزوه مفید و کاربردی روانشناسی تربیتی در حجم ۸۵ صفحه
  • فلش کارت و نکات مهم درس روانشناسی تربیتی
  • مجموعه نمونه سوالات پایان ترم دانشگاه پیام نور با پاسخنامه شامل تمامی ادوار گذشته (آخرین بروزرسانی سال ۹۷)

روان شناسی تربیتی

روان‏شناسى تربیتى یا روان‏شناسى پرورشى شاخه‏اى از علم روان‏شناسى است که یافته‏ هاى این علم را در خدمت معلمان قرار مى‏دهد. روان‏شناسى، علم مطالعه اعمال و اندیشه‏هاى افراد است؛ روان‏شناسى تربیتى علم مطالعه اعمال و اندیشه‏هاى افراد در ارتباط با مسائل آموزش و پرورش است.

رو ان‏شناسى تربیتى بیش از هر چیز دیگر معلمان را با ماهیت یادگیرى دانش ‏آموزان آشنا مى‏کند و روشها و فنون مؤثر هدایت یادگیرى، یعنى آموزش، را در اختیار آنان مى‏گذارد. دلیل تأکید زیاد روان‏شناسى تربیتى بر یادگیرى و آموزش این است که این دو جریان هسته اصلى فعالیتهاى معلمان و مدارس را تشکیل می‏دهند.

راهنمای خرید و دانلود فایل جزوه و سوالات روانشناسی تربیتی دکتر سیف

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر