خلاصه کتاب مباحث منتخب در مدیریت زنجیره تامین + تست

خلاصه کتاب مباحث منتخب در مدیریت زنجیره تامین + تست
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,500 تومان

توضیحات فایل

خلاصه کتاب مباحث منتخب در مدیریت زنجیره تامین + تست

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب مباحث منتخب در مدیریت زنجیره تامین + تست تالیف احمد جعفرنژاد، علی مروتی شریف آبادی ،فائزه اسدیان اردکانی به همراه نمونه سوالات امتحانی می باشد که با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود خلاصه کتاب مباحث منتخب در مدیریت زنجیره ی تامین تالیف احمد جعفرنژاد، علی مروتی شریف آبادی ،اسدیان اردکانی

به همراه نمونه سوالات امتحانی با پاسخنامه دانشگاه پیام نور از سال ۹۰ الی ۹۷ با کد درس ۱۲۱۸۳۴۷

این فایل با فرمت پی دی اف ،خلاصه کتاب مباحث منتخب در مدیریت زنجیره ی تامین تالیف احمد جعفرنژاد، علی مروتی شریف آبادی ،اسدیان اردکانی به همراه نمونه سوالات تستی و تشریحی با پاسخنامه از سال ۹۰ الی ۹۷ است که فصول این کتاب را به بیان زیر در حجم ۱۴۸ صفحه خلاصه کرده است.خلاصه کتاب مذکور توسط تیمی از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت دانشگاه های تهران تهیه شده است. در خلاصه این کتاب سعی شده است تا ضمن رعایت اصول خلاصه نویسی و ایجاز، مهمترین نکات مطروحه در کتاب گردآوری شوند به گونه ای که بتوان از آن به عنوان جزوه کتاب مباحث منتخب در مدیریت زنجیره تامین استفاده کرد. این خلاصه، خلاصه ای با کیفیت و عالی است که می تواند منبعی برای امتحان ها، کارهای کلاسی و پروژه ای شما دانشجویان عزیز باشد.

متن خلاصه کتاب از لحاظ نگارشی و ویرایشی با دقت و حساسیت زیادی تنظیم شده تا برآورده کننده تمامی نیازهای دانشجویان عزیز باشد.

فصل اول: مبانی مدیریت زنجیره تامین .

فصل دوم: طراحی زنجیره تامین

فصل سوم: زنجیره تامین ناب

فصل چهارم: زنجیره تامین چابک

فصل پنجم: زنجیره تامین ناب چابک

فصل ششم: ارزیابی و انتخاب تامین کننده

فصل هفتم: ارزیابی عملکرد زنجیره تامین

فصل هشتم: مدیریت زنجیره تامین سبز

فصل نهم: مدیریت دانش در زنجیره تامین

فصل دهم :پویایی سیستم در زنجیره تامین

فصل یازدهم: مدیریت ریسک زنجیره تامین

مطالعه بیشتر