جزوه و نمونه سوالات درس نظام اقتصادی صدر اسلام

جزوه و نمونه سوالات درس نظام اقتصادی صدر اسلام
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

جزوه و نمونه سوالات درس نظام اقتصادی صدر اسلام

دانشجویان و کاربران گرامی ، محصول مورد نظر شامل جزوه و نمونه سوالات درس نظام اقتصادی صدر اسلام هادی غفاری انتشارات دانشگاه پیام نور می باشد که با فرمت pdf اسلایدوار در حجم ۲۳۹ صفحه بهمراه نمونه سوالات درس نظام اقتصادی صدر اسلام با پاسخنامه با کد درس ۱۲۲۱۱۰۳ تهیه و تدوین گردیده است.در صورت نیاز می توانید این محصول را از وبسایت خریداری و دانلود نمائید.

تگاهی مختصر بر کتاب نظام اقتصادی صدر اسلام

کتاب حاضر به منظور تبیین و تدوین علم اقتصاد اسلامی در چهار فصل تدوین شده است در فصل نخست کتاب جغرافیای سیاسی اجتماعی و اقتصادی شبه جزیره عربستان بررسی گردیده در فصل دوم به جایگاه نظام اقتصادی اسلام و اهمیت علمی بودن اقتصاد اسلامی و اهداف آن پرداخته شده است. در فصل بعدی موضوع مبانی اقتصادی اسلام و عدالت اجتماعی و نیز عوامل راه‌یابی به اقتدار و توسعه در صدر اسلام مطرح گردیده و در نهایت، ساختار اقتصاد اسلامی از جمله بازار، تولید و مصرف، تجارت و مالکیت اسلامی بررسی شده است.”

راهنمای خرید و دانلود فایل

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر