کتاب کارورزی ۲ سید سعید حسینی pdf

کتاب کارورزی ۲ سید سعید حسینی pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان
به زودی ...

توضیحات فایل:

کتاب کارورزی ۲ سید سعید حسینی pdf

دانشجویان و کاربران گرامی ، کتاب کارورزی ۲ نوشته سید سعید حسینی منبع رشته علوم تربیتی پیام نور را از کتابفروشی های معتبر تهیه نمائید.

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل pdf کتاب کارورزی ۲ نوشته سید سعید حسینی منبع رشته علوم تربیتی پیام نور تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

نگاهی اجمالی بر کتاب کارورزی ۲

«کارورزی ۲» نوشته سید سعید حسینی (-۱۳۴۴)، از مجموعه کتاب‌های آموزشی دانشگاه پیام نور در رشته علوم تربیتی است.

در این کتاب که با درک ضرورت و اهمیت وجود یک منبع مدّون و مناسب برای درس کار ورزی ۲ و به‌منظور رویه‌سازی و پیشگیری از سلیقه‌ای عمل‌کردن استادان راهنما و دانشجویان در ارائه و اجرای این واحد درسی تهیه شده‌است، تلاش‌گردیده تا ضمن ساده‌نویسی و خود آموزی، مطالب به‌گونه‌ای مطرح شوند که در انواع سازمان‌ها مصداق‌ یافته و قابل استفاده باشند.

کتاب کار ورزی ۲ با توجه به اهمیت و نقش مبنایی محتوا و مباحث نظری و برمبنای این فرض که دانشجویان مطالب و محتوای نظری موردنیاز را در درس کارآموزی ۱ (مدیریت کار عملی در آموزشگاه‌ها) و دروسی نظیر مقدمات مدیریت آموزشی، اصول مدیریت آموزشی، سازمان و قوانین آموزش‌و‌ پرورش فراگرفته و اینک با پشتوانه نظری مناسب، آماده‌ گذراندن واحد درسی کار ورزی ۲ می‌باشند، تألیف شده‌است. هدف کلی از تألیف این کتاب، راهنمایی و بسترسازی مناسب برای مطالعه دقیق و همه‌جانبه سازمان‌های محل کار ورزی دانشجویان می‌باشد.

کتاب برای تأمین این هدف کلی، در دو فصل تنظیم گردیده و سعی‌شده تا ضمن توجه به عملی‌بودن واحد درسی کار ورزی ۲، در ایجاد هماهنگی و وحدت‌رویه برای ارائه و اجرای درست و کامل این واحد درسی مفید و مؤثر واقع شود…

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر