کامل ترین خلاصه کتاب اصول و فلسفه تعلیم و تربیت شریعتمداری

کامل ترین خلاصه کتاب اصول و فلسفه تعلیم و تربیت شریعتمداری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

توضیحات فایل

کامل ترین خلاصه کتاب اصول و فلسفه تعلیم و تربیت شریعتمداری

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب اصول و فلسفه تعلیم و تربیت شریعتمداری تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانشجویان و کاربران گرامی ، همانطور که می دانید اصول و فلسفه تعلیم و تربیت یکی از درس های تربیتی مهم و ضروری متقاضیان حرفه معلمی است. در توصیه نامه بین المللی یونسکو، فلسفه تعلیم و تربیت به عنوان یکی از مواد درسی ضروری آنها لحاظ شده است. معلمان، کلیدی ترین عنصر یک نظام تعلیم و تربیت هستند. اهمیت و جایگاه و نقش معلم در تعلیم و تربیت تا آن جاست که برخی معتقدند معلم کارایی و کفایت او، آیینه تمام نمای کفایت و کارایی هر نظام آموزش و پرورش است.

خلاصه کتاب اصول و فلسفه تعلیم و تربیت شریعتمداری مرجع کامل و منبع اصلی درس اصول و فلسفه تعلیم و تربیت

در قالب pdf که شامل یک جزوه که مربوط به قسمتهای مهم و کلیدی کتاب اصول و فلسفه تعلیم و تربیت می باشد و شامل ۶ فصل کتاب می باشد با فرمت pdf در ۴۸ صفحه و جزوه درس اصول و فلسفه تعلیم و تربیت در ۲۸ صفحه بهمراه جزوه دیگری از کتاب اصول فلسفه شریعتمداری و نقیب زاده و گوتگ در ۶۸ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است تا با آمادگی بیشتر در جلسه آزمون حاضر شوید.

بخشی از متن جزوه :

اصول تعلیم و تربیت از نظر نگارنده

اصول تعلیم و تربیت از نظر نگارنده مفاهیم ، نظریه ها و قواعد نسبتا کلی است که در بیشتر موارد صادق است و باید راهنمای مربیان ، معلمان ، مدیران ، اولیا فرهنگ و والدین دانش آموزان در کلیه اعمال تربیتی است.

باید توجه داشت که تعلیم و تربیت غیر از روانشناسی است همانطور که جامعه شناسی و مطالعات فرهنگی با تعلیم و تربیت فرق دارند. تعلیم و تربیت از رشته های مختلف روانشناسی مثل روانشناسی رشد روانشناسی یادگیری ، روانشناسی مربوط به دوران بچگی یا روانشناسی بلوغ استفاده می کنند.اصولی را که روانشناسان بزرگ در این موارد پیدا می کنند مبنای کار و فعالیت تربیتی خود قرار می دهد.

مربی در دوره های مختلف با افراد گوناگون سر و کار دارد در هر دوره باید احتیاجات مربوط به آن دوره را در نظر گیرد و خصوصیات رشد افراد را در دوره ای معین مطالعه کند از این لحاظ مربی باید روانشناسان کمک گیرد.اما در هر دوره فرد در اجتماع زندگی می کند زندگی جمعی نیز به نحوی در افکار و اعمال افراد تاثیر دارد…..

مطالعه بیشتر