کتاب حسابرسی پیشرفته دکتر محمدرضا پورعلی

کتاب حسابرسی پیشرفته دکتر محمدرضا پورعلی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

توضیحات فایل:

کتاب حسابرسی پیشرفته دکتر محمدرضا پورعلی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل pdf کتاب حسابرسی پیشرفته دکتر محمدرضا پور علی، محسن ایمنی تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست فصول کتاب حسابرسی پیشرفته دکتر محمدرضا پورعلی:

فصل اول:تئوری حسابرسی

فصل دوم:فلسفه حسابرسی

فصل سوم:روش شناسی عملی حسابرسی

فصل چهارم:پیشینه و مفاهیم بنیادی حسابرسی

فصل پنجم:مفاهیم بنیادی حسابرسی

فصل ششم:نقش و خدمات حسابرسی

فصل هفتم:فرایند بررسی و ماهیت حسابرسی

فصل هشتم:بازار خدمات و فرضیه های حسابرسی

فصل نهم:اقتصاد اطلاعات در حسابرسی

فصل دهم:کنترل های داخلی در حسابرسی

فصل یازدهم:مروری بر برخی از استانداردهای حسابرسی ایران

فصل دوازدهم :مباحث جاری در حسابرسی ۱

فصل سیزدهم: مباحث جاری در حسابرسی ۲

آشنایی با حسابرسی پیشرفته:

حسابرسی فرآیندی منظم و با قاعده (سیستماتیک) جهت جمع ­آوری و ارزیابی بی طرفانه شواهد درباره ادعاهای مدیریت در ارتباط با فعالیت­ها و وقایع اقتصادی، به منظور تعیین درجه انطباق این ادعاها و اظهارات با معیارهای از پیش تعیین شده و گزارش نتایج به افراد ذینفع است.

خروجی فرآیند حسابداری، موضوع اصلی عملیات حسابرسی است و غالب شواهدی که در فرآیند حسابرسی مورد استفاده قرار می­گیرد توسط سیستم حسابداری تهیه شده است. در بیشتر مواقع حسابرسی و برخی از تکنیک­های آن چنان با فرآیند حسابداری آمیخته که گویی از اجزای لاینفک سیستم حسابداری است. بنابراین از بسیاری جهات حسابداری و حسابرسی تفکیک ناپذیرند و بدین دلیل حسابرس باید متخصص حسابداری نیز باشد، در صورتی که حسابدار نیازی به تخصص در زمینه حسابرسی ندارد.

پیشینه حسابرسی نیز در ایران و اسلام به زمانی باز می­گردد که منبعی ( اعم از مالی یا غیر مالی) در جایی وجود داشته است. هرگاه انتقال ثروت مطرح شده، نوعی نظارت و بازرسی با خود به همراه داشته است. خصوصا نظارت حکومت بر اعضا و کارکنان خود و تفتیش اعمال و رفتار والیان و مامورین دولتی از دیرباز وجود داشته و شاید بتوان گفت سابقه­ی آن نزدیک و همراه سابقه­ی تشکیل جوامع اولیه و حکومت­ها است….

مطالعه بیشتر