نظریه مجموعه ها و کاربردهای آن لین و لین pdf

نظریه مجموعه ها و کاربردهای آن لین و لین pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
0 تومان

توضیحات فایل:

نظریه مجموعه ها و کاربردهای آن لین و لین

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل pdf کتاب نظریه مجموعه ها و کاربردهای آن (مبانی ریاضی) فنگ لین عمید رسولیان تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانشجویان و کاربران گرامی ، کتاب نظریه مجموعه ها و کاربردهای آن (مبانی ریاضی) فنگ لین عمید رسولیان را از کتابفروشی های معتبر تهیه نمائید.

کتاب نظریه مجموعه ها کتابی مفید برای دانشجویان رشته های آموزش ریاضی و ریاضیات و کاربردها و برخی رشته های مهندسی در دروس مبانی ریاضیات ، نظریه مطق و مجموعه ها

نظریه مجموعه ها و کاربردهای آن لین و لین

در این کتاب سعی شده است که برای فهم مطالب آنچه که مورد نیاز است آورده شود. مواد اصلی لازم برای دانشجویانی که می‌خواهند درسهایی نظیر جبر مدرن، آنالیز، توپولوژی و غیره بخوانند در کتاب آورده شود.

یکی از پیشنیازهای این کتاب آشنایی با ریاضیات دبیرستانی است اما به مهارت زیاد در ریاضیات نیازی نیست. بهتر است خواننده با یک درس حساب دیفرانسیل و انتگرال سه ماهه یا نیمساله آشنا شده باشد.تمام کتاب برای تدریس یک درس نیمساله یا دو درس سه ماهه در نظریه مقدماتی مجموعه‌ها در سطح دوره کارشناسی نوشته شده است.در این چاپ اشتباههای کوچک و برخی ابهامات موجود در چاپ قبلی تصحیح شده است. همچنین مسائل تمرینی بیشتری در سطحی وسیعتر و متنوع تر نیز آورده شده است.

کتاب نظریه مجموعه ها و کاربردهای آن فنگ لین عمید رسولیان نشر مرکز نشر دانشگاهی شامل ۷ فصل با عناوین زیر می باشد :

فصل ۱ : منطق مقدماتی

فصل ۲ : مفهوم مجموعه

فصل ۳ : رابطه و تابع

فصل ۴ : جبر پول و کاربرد آن

فصل ۵ : مجموعه های شمارای نامتناهی و ناشمارا

فصل ۶ : اعداد اصلی و حساب اعداد اصلی

فصل ۷ : اصل انتخاب .و برخی از صورتهای هم ارز آن

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید.

مطالعه بیشتر