دانلود کامل کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد ۱ و ۲

دانلود کامل کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد ۱ و ۲
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
7,900 تومان

توضیحات فایل:

کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد ۱ و ۲

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود کامل کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد ۱ و ۲ در قالب فایل pdf تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

 کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد اول و دوم

پژوهش درباره رشد انسان، تلاش نسبتاً جدیدی است. تحقیقات درباره رشد بزرگسالی، پیری و تغییر در روند زندگی در دهه ۱۹۶۰ تا ۱۹۷۰ پایدار شدند اما گمانه زنی ها درباره اینکه چگونه افراد رشد و تغییر می کنند قرنها وجود داشته اند. هنگامی که این گمانه زنی ها با پژوهش ترکیب شدند، به ساختن نظریه های رشد الهام بخشیدند.لورا برک نویسنده کتاب “روانشناسی رشد” پژوهشگری سرشناس در آمریکاست و بسیاری از روان شناسان، هنگام بحث درباره مطالب مربوط به رشد، از آثار او به عنوان مرجع نام می برند. او سبک نگارش دلنشینی دارد که خواننده را جذب خود می نماید. کتاب حاضر که نام اصلی آن “رشد در گستره عمر” است در دانشگاه‌های ایران با عنوان روانشناسی رشد تدریس می شود و در دو جلد ترجمه شده است.

این کتاب دارای ساختاری زمانی است. کتاب با فصل مقدماتی شروع می شود که تاریخچه این رشته، نظریه های امروزی و راهبردی، پژوهشی را شرح می دهد. دو فصل بعدی درباره مبانی رشد هستند. فصل دوم، مروری کلی بر بسترهای زیستی و محیطی را در بحث یکپارچه ای درباره تاثیرات چند جنبه های رشد، ترکیب می کند. فصل سوم به رشد پیش از تولد، تولد، و نوزادان اختصاص یافته است.خوانندگان با داشتن این مبنا، آماده می شوند تا هفت دوره سنی را دقیق تر مطالعه کنند. نوباوگی و نو پایی (فصل ۴، ۵و ۶)، اوایل کودکی (فصل ۷ و۸ )، اواسط کودکی (فصل ۹ و۱۰)، نوجوانی (فصل ۱۱ و ۱۲)، اوایل بزرگسالی (فصل ۱۳ و ۱۴)، میانسالی (فصل ۱۵ و ۱۶) و اواخر بزرگسالی (فصل ۱۷ و ۱۸). هر فصل، به رشد جسمانی، شناختی و رشد هیجانی و اجتماعی می پردازد. کتاب با فصلی درباره مرگ،‌ مردن و داغدیدگی خاتمه می یابد. (فصل ۱۹)

 کتاب روانشناسی رشد

جلد اول از لقاح تا کودکی شامل ۵۹۷ صفحه

جلد دوم از نوجوانی تا پایان زندگی شامل ۵۲۰ صفحه

تالیف لورا برک ترجمه یحیی سید محمدی

منبع رشته روانشناسی (ارشد)

مطالعه بیشتر