کتاب روانشناسی دین بر اساس رویکرد تجربی برنارد اسپیلکا ترجمه دهقانی

کتاب روانشناسی دین بر اساس رویکرد تجربی برنارد اسپیلکا ترجمه دهقانی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان
به زودی ...

توضیحات فایل:

کتاب روانشناسی دین بر اساس رویکرد تجربی برنارد اسپیلکا ترجمه محمد دهقانی

دانشجویان و کاربران گرامی، کتاب روانشناسی دین بر اساس رویکرد تجربی اثر برنارد اسپیلکا، رالف دبلیوهود، بروس هونسبرگر، ریچارد گرساچ ترجمه محمد دهقانی را از کتابفروشی های معتبر تهیه نمائید.

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل pdf کتاب روانشناسی دین بر اساس رویکرد تجربی اثر برنارد اسپیلکا، رالف دبلیوهود، بروس هونسبرگر، ریچارد گرساچ ترجمه محمد دهقانی تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

کتاب روانشناسی دین بر اساس رویکرد تجربی برنارد اسپیلکا ترجمه محمد دهقانی

پیشگامان این رشته، اسپیلکا و دیگران، یافته‌های پژوهشی جدید و مهم را در کتاب جامع خود گنجانده‌اند. آنها با پرداختن به موضوعات نوپدیدی چون معنویت، بخشایش، شکاکیات مذهبی، و زیست‌شناسی دینی به این کتاب عمق بیشتری بخشیده‌اند. این کتاب به عنوان اثری که در روانشناسی دینی جهت‌گیری علمی قاطعی دارد ماندگار خواهد شد.

کار مولفان تلفیق پژوهش‌های کلاسیک و معاصری است که مربوط می‌شود به اندیشه، اعتقاد، و رفتار مذهبی در طول دوران زندگی، شکل‌ها و معنای تجربه دینی، روانشناسی اجتماعی سازمان‌های مذهبی، و ارتباطات دینی با زیست‌شناسی، اخلاق، سازواری و بهداشت روانی. در این چاپ هم مانند چاپ‌های پیشین بر کار علمی تاکید می‌شود که روانشناسی دین را به سوی روانشناسی آکادمیک سوق می‌دهد، نه به جانب مباحث تفسیری و مفهومی گسترده. هر فصل، که برای حداکثر استفاده در درس‌های پیشرفته کارشناسی و مقاطع بالاتر تدوین شده است، مسائل، جزئیات و مثال‌های تفکربرانگیزی را مطرح می‌کند که موجب درک بهتر مفاهیم اصلی می‌شود…

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید.

مطالعه بیشتر