راهبردها و فنون طراحی آموزشی هاشم فردانش

راهبردها و فنون طراحی آموزشی هاشم فردانش
نوع فایل
pdf+word
حجم فایل
10mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,900 تومان

توضیحات فایل:

راهبردها و فنون طراحی آموزشی هاشم فردانش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه و جزوه برخی فصول درس طراحی آموزشی منبع :کتاب راهبردها و فنون طراحی آموزشی هاشم فردانش بهمراه نمونه سوالات تستی و تشریحی با پاسخنامه می باشد که با فرمت ورد و پی دی اف تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

راهبردها و فنون طراحی آموزشی هاشم فردانش

بخشی از نمونه سوالات:

۱-تعریف نظام ؟

نظام یا سیستم را یک واحد مشخص هدفدار تعریف کرده اند که برای حصول به هدف یا هدف های مورد نظر کارها و اعمالی را به صورت هماهنگ انجام می دهد.

۲- دو مورد از مصادیق نظام اموزشی را بنویسید؟

۱- برنامه اموزشی که یک فرد برای خودش تهیه می کند مانند مطالعه ازادی که فرد برای ارتقای دانش خود در یک زمینه انجام می دهد .۲-برنامه اموزشی که یک فرد برای فرد دیگر تهیه می کند مانند: اموزشی که کارفرما برای ارتقای دانش و مهارت های کارگر خود به او ارائه می دهد.

۳- طراحی در لغت به چه معناست؟

طراحی در لغت به معنای اختراع کردن اندیشیدن یا تنظیم یک نظریه ذهنی ترسیم ساختن و اماده کردن پیش نویس یک نقشه کاری برای حصول انچه که از پیش تعیین شده آمده است.

۴- پنج حیطه علوم تربیتی شامل چیست؟

آموزش – برنامه درسی – مشاوره – مدیریت – ارزشیابی

۵- تعریف آموزش؟

مجموعه تصمیمات و اقداماتی که یکی پس از دیگری اتخاذ می شود یا انجام می گیرد و هدف ان دستیابی هر چه بیشتر شاگرد (ان) به اهداف مشخص آموزشی است

۶- سه متغیر هر موقعیت آموزشی شامل چیست؟

روش های آموزشی – شرایط آموزشی – نتایج آموزشی

۷-سه متغیر هر موقعیت آموزشی را تعریف کنید؟

روشها عبارت است از انواع مختلف عملکرد شرایط عبارت است از محدودیت ها و یا عوامل تغییر ناپذیری که در هر محیط آموزشی وجود دارد و نتایج همان پیامد هایی است که پس از ارائه هر آموزش به دست می آید.

مطالعه بیشتر