دانلود جامع ترین خلاصه کتاب تجارت الکترونیکی دکتر فتحیان و رامین مولاناپور

دانلود جامع ترین خلاصه کتاب تجارت الکترونیکی دکتر فتحیان و رامین مولاناپور
نوع فایل
pdf
حجم فایل
6mb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جامع ترین خلاصه کتاب تجارت الکترونیکی دکتر فتحیان و رامین مولاناپور

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جامع ترین خلاصه کتاب تجارت الکترونیکی دکتر فتحیان و رامین مولاناپور از دروس مهندسی کامپیوتر گرایش مهندسی فناوری اطلاعات می باشد که با فرمت pdf در ۱۲۵ و ۶۴ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فصول خلاصه کتاب تجارت الکترونیکی دکتر فتحیان و رامین مولاناپور شامل عناوین زیر می باشد:

  • فصل اول : اصول تجارت ا لکترونیکی
  • فصل دوم : بازارهای ا لکترونیکی
  • فصل سوم: خرده فروشی در تجارت ا لکترونیکی
  • فصل چهارم : تاثیرات تجارت الکترونیکی بر رفتار مصرف کنندگان
  • فصل پنجم : تجارت ا لکترونیکی
  • فصل ششم : زیرساخت ها وشبکه های سازمانی درتجارت ا لکترونیکی
  • فصل هفتم : موضوعات اساسی و قانونی تجارت ا لکترونیکی
  • فصل هشتم : سیستم های پرداخت ا لکترونیکی
  • فصل نهم : استراتژی تجارت ا لکترونیکی

مقدمه

تجارت الکترونیکی طی سالیان اخیر با استقبال گسترده جوامع بشری روبرو شده است . امروزه کمتر شخصی را می توان یافت که واژه فوق برای او بیگانه باشد. نشریات ، رادیو و تلویزیون بصورت روزانه موضوعاتی در رابطه با تجارت الکترونیکی را منتشر و افراد و کارشناسان از زوایای متفاوت به بررسی مقوله فوق می پردازند.شرکت و موسسات
ارائه دهنده کالا و یا خدمات همگام با سیر تحولات جهاتی در زمینه تجارت الکترونیکی در تلاش برای تغییر ساختار منطقی و فیزیکی سازمان خود در این زمینه می باشند. تجارت قبل از بررسی ” تجارت الکترونیکی “، لازم است در ابتدا یک تصویر ذهنی مناسب از تجارت سنتی را ارائه نمائیم .

تجارت در ساده ترین نگاه مبادله کالا و خدمات به منظور کسب درآمد است.زندگی انسان مملو از فرآیند های تجاری بوده و تجارت به صورت های مختلف در آن نمود پیدا کرده است .زمانیکه کالای مورد نظر خود را از یک فروشگاه خریداری می کنیم در تجارت شریک و فرآیند های آن درگیر شده ایم.درصورتی که در شرکت وموسسه یا کارخانه ای مشغول به کار هستیم که کالایی را تولید می نماید درگیر یکی دیگر از زنجیره های تجارت شده ایم….

مطالعه بیشتر