جزوه مدیریت رویدادهای ورزشی و طرز اجرای مسابقات در ۷۰ اسلاید قابل ویرایش

جزوه مدیریت رویدادهای ورزشی و طرز اجرای مسابقات در ۷۰ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
8,500 تومان

توضیحات فایل

کاربران گرامی، محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت و جزوه درس مدیریت رویدادهای ورزشی و طرز اجرای مسابقات دانشگاه جامع علمی کاربردی ویرایش سال ۹۹ می باشد که با فرمت ppt در ۷۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امید است که سودمند بود و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

جزوه درس مدیریت رویدادهای ورزشی و طرز اجرای مسابقات:

مدیریت رویداد‌های ورزشی

اصولاً برگزاری یک رویداد ورزشی به یک­سری پیش­بینی‌ها و آینده‌نگری‌ها و برنامه­ریزی نیازمند می‌باشد و این مسلم است که هیچ رویدادی بدون تلاش محقق نخواهد شد و برگزاری مطلوب یک رویداد ارتباط مستقیم و تنگاتنگی با رعایت اصول مدیریت دارد. لازم به ذکر است که برگزاری یک رویداد ورزشی انجام یک عملیات مقطعی نیست بلکه دارای یک پیوستار می‌باشد به همین دلیل عملیات لازم برای انجام یک رویداد ورزشی را به سه بخش تقسیم می‌کنند.

تقسیم بندی عملیات لازم برای برگزاری رویدادهای ورزشی

۱- قبل از اجرا Prior to performance

۲- حین اجراDuring to performance

۳- بعد از اجرا  After to performance

عملیاتی که در هر بخش از این تقسیم بندی می‌بایست اجرا شود به عوامل زیر ارتباط دارد:

۱- سطح و اهمیت رویداد

۲- هدف از برگزاری

۳- گروه سنی و جنس شرکت کنندگان

۴- نوع رشته ورزشی

دانلود پاورپوینت و جزوه درس مدیریت رویدادهای ورزشی

الف) عملیات قبل از اجرا:

۱- برنامه­ریزی

۲- بودجه بندی بصورت تقریبی

۳- پیش­بینی زمان و مکان برگزاری

۴- پیش­بینی تعداد شرکت کنندگان و تیم­ها

۵- تدارکات و پشتیبانی

۶- اسکان

۷- تردد و حمل و نقل

۸-  تشکیل کمیته ها

۹- پوشش خبری و تصویری

۱۰- تهیه چارتهای تشکیلاتی

ب) عملیات حین اجرا:

۱-هدایت و کنترل برنامه‌ها

۲- بازدید و نظارت فنی بر مراسم افتتاحیه و اختتامیه مسابقات، ‌انجام مصاحبه، تشکیل جلسات هماهنگی

ج) عملیات پس از اجرا:

۱- بخش عمومی (تسویه حسابهای مالی، بدرقه و مشایعت، انتقال وسایل و انجام امور بهداشتی و نظافتی، ارزیابی و مقایسه عملکردها)

۲- بررسی نتایج فنی و امور فرهنگی، تهیه بولتن،‌ تهیه پرسش­نامه­های ارزیابی، ‌تهیه گزارش

مطالعه بیشتر