دانلود پاورپوینت بررسی نظام آموزشی اوکراین

دانلود پاورپوینت بررسی نظام آموزشی اوکراین
نوع فایل
ppt
حجم فایل
52mb
نویسنده
دسته بندی
6,600 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت بررسی نظام آموزشی اوکراین

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت آموزش و پرورش تطبیقی بررسی نظام آموزشی اوکراین با فرمت ppt در ۲۴ اسلاید قابل ویرایش می باشد.در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.

بخشی از متن پاورپوینت بررسی نظام آموزشی اوکراین :

محتوای اسلاید ۷

مذهب:

با سال ۹۸۸ میلادی ساکنین اوکراین فعلی نیز به مانند بسیاری از مردم اروپا بت‌پرست بودند ولی با پذیرش آئین مسیحیت از سوی پرنس ولادیمیر این کشور نیز مسیحی شد. در سال ۱۰۵۴ به دنبال تکفیر متقابل پاپ روم و پاتریارک بیزانس، مذهب ارتدوکس توسط پاتریارک بیزانس به وجود آمد و کشورهای زیادی از جمله اوکراین ارتدوکس گردیدند و به همین دلیل بیشتر مردم اوکراین تابع کلیسای ارتدوکس بوده و اقلیتی تابع کلیسای کاتولیک می‌باشند که بیشتر ساکن نواحی غرب اوکراین هستند. علاوه بر ارتدوکس‌ها و کاتولیک‌ها، پیروان مذهب پروتستان و برخی فرق مسیحی دیگر نیز در اوکراین وجود دارند. یهودیان هم دارای کنیسه‌های مختلف هستند (در کیف ۲ کنیسه) که مراسم مذهبی خود را انجام می‌دهند.

حدود ۹۶٫۲ درصد جمعیت اکراین مسیحی هستند و پس از آن اسلام با ۰٫۷ درصد و یهودیت ۰٫۶ درصد و سایر ادیان ۲٫۵ درصد جمعیت این کشور را تشکیل می‌دهند.

محتوای اسلاید ۱۵

در مدارس کشور اوکراین دروس مختلفی به دانش آموزان تدریس می شوند: ادبیات و زبان اوکراینی، زبان خارجی، ادبیات جهان، تاریخ اوکراین و جهان، جغرافیای جهان، ریاضیات، شیمی، فیزیک، هندسه، تربیت بدنی، هنر، موسیقی و زیست شناسی و در برخی مدارس محیط زیست، نمونه هایی از دروس آموزش داده شده به دانش آموزان هستند. در مدارس کشور اوکراین برنامه های تفریحی و سرگرمی مانند بازی های فکری نیز در برنامه درسی دانش آموزان در هفته وجود دارند. برخی از فعالیت های ورزشی مانند شطرنج، اجرای تئاتر، موسیقی و سرود، فوتبال و … نیز در برنامه های هفتگی دانش آموزان گنجانده می‌شوند. جالب آن است که هر دانش آموز به لحاظ استعداد و علاقه خود در یکی از برنامه های فوق شرکت می کند.

مطالعه بیشتر