دانلود پاورپوینت درس انقلاب اسلامی با موضوع انقلاب چین

دانلود پاورپوینت درس انقلاب اسلامی با موضوع انقلاب چین
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
7,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت درس انقلاب اسلامی با موضوع انقلاب چین

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین پاورپوینت درس انقلاب اسلامی با موضوع : انقلاب چین با فرمت ppt در ۱۷ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.امید است که سودمند بود و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن پاورپوینت انقلاب چین :

انقلاب ۱۹۴۹ چین

استعمار انگلستان که از طریق تجارت تریاک وارد چین شد و در جنگ تریاک، آن کشور را شکست داد، کمکـم نفـوذ گسـترده ای در آن کشـور پیـدا کـرد. مـردم چـین کـه از استعمارگران و خاندان منچو به تنگ آمده بودند، دست به قیام های پی در پـی زدنـد و در نهایت در سال ۱۹۴۹ انقلاب کمونیستی آنها با الهام از ا نقـلاب اکتبـر روسـیه بـه رهبـری (مائو) به پیروزی رسید.انقلاب چین، دومین ا نقلاب کمونیستی بعد ازانقلاب روسیه بود.

شرایط اقتصادی

اقتصاد چین از زمان های گذشته، وابسته به کشاورزی سنتی آن کشور بود؛ به طـور ی کـه در قرن نوزده، سه چهارم مردم چین در روستاها زندگی میکردند و چهار پنجم درآمد ملی کشور از طریق کشاورزی به دست می آمد. بعد از جنگ تریاک و آغاز هجـوم سـیل آسـای بیگانگان به آن کشور، سیستم اقتصاد سنتی آن کشور از هم پاشید، ولی سیسـتم صـنعتی جدیدی هم جایگزین آن نشد با ورود تجار خارجی و سرازیر شدن کالاهای بیگانگان بـه آن کشور، نه تنها صنایع داخلی و کشاورزی چین با ورشکستگی و رکود رو به رو شد، بلکه نبض اقتصاد و تجارت کشور به دست بیگانگان افتاد و عده زیادی از کشاورزان و تجـار و کسبه آن کشور بیکار شدند.

فهرست :

ا نقلاب ۱۹۴۹ چین

شرایط اقتصادی

شرایط نظامی

حمایت بین المللی

شرایط سیاسی

مطالعه بیشتر