دانلود جزوه مقدمه ای بر قوانین و محیط مدیریت کسب و کار

دانلود جزوه مقدمه ای بر قوانین و محیط مدیریت کسب و کار
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
6,600 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه مقدمه ای بر قوانین و محیط مدیریت کسب و کار

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین جزوه مقدمه ای بر قوانین و محیط مدیریت کسب و کار مدرس : دکتر سرداری می باشد که با فرمت pdf در ۳۷ صفحه تهیه و تدوین گردیده است .امید است که سودمند بود و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جزوه مقدمه ای بر قوانین و محیط مدیریت کسب و کار

دنیای مدرن امروز در حال تجربه دگرگونیهای اساسی از جامعه صنعتی به جامعه اطلاعاتی و دانایی محور، از اقتصاد تولید محور به اقتصاد دانائی محور و از سازمانهای سنتی به سازمانهای یادگیرنده و دانایی محور میباشد که این گذار با استفاده از قابلیت های فناوری و مخصوصاً فناوری اطلاعات صورت می پذیرد.

انواع سیستم های اقتصادی

• سیستم اقتصاد بسته
• سیستم اقتصاد بازار آزاد
• سیستم اقتصادی ترکیبی
• سیستم اقتصادی گذرا

مفهوم و تعریف کسب و کار

آکسفورد : کسب و کار به معنی خرید و فروشو تجارت

• لانگ من ، کسب و کار به فعالیت پول در آوردن و تجارتی که از آن پول در آوردن و تجارتی که از آن پول حاصل شود.

• کسب و کار به زبان ساده حالتی از مشغولیت است و به طور عام فعالیت هایی از قبیل تولید و خرید کالاها و خدمات با هدف فروش را به منظور کسب سود در بر می گیرد .

کسب و کار همیشه برآینده متمرکز است و عدم اطمینان ویژگی آینده است از این رو همواره کسب و کار توأم با ریسک است .

چگونگی تبدیل ایده عالی و جدید خود به واقعیت کار بسیار مشکلی است همه ما می دانیم که تبدیل یک ایده به کسب و کار موفق با برنده شدن در قرعه کشی بانکها خیلی فرق می کند.

مطالعه بیشتر