دانلود فایل pdf کتاب راهنمای مدیریت ورزشی برای آزمون استخدامی

دانلود فایل pdf کتاب راهنمای مدیریت ورزشی برای آزمون استخدامی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
11mb
نویسنده
11,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل pdf کتاب راهنمای مدیریت ورزشی برای آزمون استخدامی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین و باکیفیت ترین فایل pdf کتاب راهنمای مدیریت ورزشی از منابع بسیار مناسب برای آزمون استخدامی تربیت بدنی می باشد که با فرمت پی دی اف تهیه و تنظیم گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود کامل فایل pdf کتاب راهنمای مدیریت ورزشی

این محصول منبع بسیار مناسب برای آزمون استخدامی تربیت بدنی است ، چرا که در آزمون استخدامی سال ۹۹ سوالات از این کتاب طراحی شده بود. این فایل با فرمت pdf تهیه شده و کاملا قابل اجرا در موبایل و کامپیوتر میباشد.
بخش اول: پیشینه المپیک شامل هشت فصل
بخش دوم: ارزشهای المپیک شامل شانزده فصل
بخش سوم: مدیریت ورزشی با چهار زیر بخش هر زیر بخش شامل حدود هفت فصل
بخش چهارم: تربیت ورزشکاران نخبه شامل هفت فصل
بخش پنجم: انتخاب و اعزام به بازیهای المپیک شامل دو فصل
کمیته ملی المپیک کشورمان از سال ۱۳۶۳ تاکنون موفق شده است حدود صد دوره مدیریت ورزشی کمیسیون همبستگی المپیک را در سراسر ایران در سطوح متفاوت، از جمله وزارتخانه ها، ادارات کل تربیت بدنی، فدراسیونهای ملی ورزشی و … برگزار کند. از باز خورد ارزشیابی های دوره ها متوجه شدیم اکثر شرکت کنندگان با گذراندن دوره و مطالعه کتاب راهنمای مدیریت ورزشی، دیدگاه متفاوتی نسبت به حوزه کاری خود و مدیریت ورزشی پیدا کرده اند.همین تغییر، گام بسیار ارزشمندی برای دستیابی به اهداف بالاتر و مؤثر مدیریتی محسوب میشود.
شایان ذکر است، کمیسیون همبستگی المپیک در چهار سال اخیر با طراحی دوره های بالاتری در سطوح مدیریت ورزشی، از جمله »دوره های پیشرفته مدیریت ورزشی ASMC و همچنین کارشناسی ارشد اجرایی مدیریت ورزشی در سازمان المپیکی MEMOS کوشیده است اهداف جنبش المپیک را توسعه دهد…

مطالعه بیشتر