دانلود فایل بررسی نظام های آموزشی کشور فرانسه با فرمت ppt در ۲۰ اسلاید

دانلود فایل بررسی نظام های آموزشی کشور فرانسه با فرمت ppt در ۲۰ اسلاید
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل بررسی نظام های آموزشی کشور فرانسه با فرمت ppt در ۲۰ اسلاید

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شاملجامع ترین و باکیفیت ترین تحقیق بررسی نظام های آموزشی کشور فرانسه ویرایش جدید می باشد که با فرمت ppt در ۲۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تنظیم گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای بررسی نظام های آموزشی کشور فرانسه ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۱۱

اهداف کلی آموزش وپرورش پیش دبستانی در فرانسه

از جمله مهمترین اهداف آموزشی مقطع آموزش پیش دبستانی میتوان به موارد ذیل اشاره نمود

بیداری حواس و رشد عاطفی کودکان به ویژه کودکان متعلق به خانواده های کارگران و مهاجرین

پیشگیری از افت تحصیلی کودکان طی سنوات آموزش پایه

توسعه کلیه امکانات بالقوه کودک در جهت شکل پذیری شخصیت و فراهم سازی فرصت کسب موفقیت در تحصیل، اشتغال و زندگی وی

رشد هوشی، حسی – حرکتی و ذهنی کودکان

بررسی نظام های آموزشی کشور فرانسه

محتوای اسلاید ۱۷

مقایسه دوره ابتدایی ایران و فرانسه

اهداف نظام آموزشی فرانسه عمدتا “کسب و رشد مهارت های علمی و تحصیلی دانش آموزان جهت حضور در مقاطع بالاتر است این در حالیست که نظام آموزشی ایران،آن گونه که اشاره شده،سعی بر آن داشته مهارت های اجتماعی،اخلاقی،دینی،اعتقادی و بدنی را در کودکان بهبود بخشد.

محتوای اسلاید ۱۹

در این مقاله ما سعی کردیم آموزش و پرورش دو کشور ایران و فرانسه را مورد قیاس قرار دهیم و به نتایجی برسیم،اما برای اینکه تدبیر در آموزش و پرورش به طور کامل صورت پذیرد، لازم است بسیاری از موضوعات و مسائل در کشورهای مورد مقایسه شناخته شود.مقایسه های موجود در پایان هر بحث از نظر نگارنده نوشته شده است و تحلیل و تطبیق نهایی را میتوان به صورت دقیقتر انجام داد. باید اطلاعات دقیقی در مورد آنها جمع آوری گردد تا با تحلیل عوامل و نتایج حاصله بتوان از آن اطلاعات در جهت هدف مورد نشر خود استفاده گردد. بنابراین جنبه های مختلف یک کشور در آموزش و پرورش تطبیقی مطالعه گردد، مانند تمامی اطلاعات مهم درباره وضع سیاسی یک کشور مطالعه و قانون اساسی آن و همه ی قوانین مدون و آیین نامه های رسمی و بخشنامه های رسمی و…

مطالعه بیشتر